خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کلنگ‌زنی مرکز توانبخشی معلولین ارتش

فارس | تصویری | دوشنبه، 10 آذر 1399 - 16:54
مراسم کلنگ‌زنی مرکز یاوران معلولین ذهنی، جسمی حرکتی باران رحمت دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ با حضور امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی و امیر علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش برگزار شد. این مرکز در راستای تکریم و یاری رساندن به معلولین ذهنی- حرکتی، جسمی خانواده کارکنان نزاجا با همکاری تعدادی از خیرین در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع واقع در لویزان ساخته خواهد شد و همچنین در سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به بهره‌برداری خواهد رسید.
مركز،معلولين،زميني،نزاجا

کلنگ‌زنی مرکز توانبخشی معلولین ارتش
مراسم کلنگ‌زنی مرکز یاوران معلولین ذهنی، جسمی حرکتی باران رحمت دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ با حضور امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی و امیر علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
این مرکز در راستای تکریم و یاری رساندن به معلولین ذهنی- حرکتی، جسمی خانواده کارکنان نزاجا با همکاری تعدادی از خیرین در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع واقع در لویزان ساخته خواهد شد و همچنین در سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به بهره‌برداری خواهد رسید.