طراحی، قیمت و چاپ دفترچه و برگه یادداشت
برای اینکه بتوانید محصولتان را بهتر بفروشید و یا شرکتتان بیشتر شناخته شود بهتر است که از تبلیغات استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید محصولتان را بهتر بفروشید و یا شرکتتان بیشتر شناخته شود بهتر است که از تبلیغات استفاده کنید.
به گزارش ایسنا، بنابراعلام چاپ آقا، چرا که تبلیغات، مصرفکننده را از محصول آگاه میکند و او را متقاعد میکند که محصول بهترین انتخاب است.
به همین خاطر، تبلیغات تصویر برند را افزایش میدهد و چرخه عرضه و تقاضا همیشه در جریان است.
تصویر برند، چگونگی طرز فکر مشتریها درباره برند است که این تصویر به مرور زمان از تعاملات و تجارب مشتریها با برند شکل میگیرد.
بعلاوه، تحقیقات بازاریابی ثابت کردهاند که تصمیم مصرفکنندهها براساس خاطره و حافظه است.
زمانی شما محصولی را خرید میکنید که برندی را به یاد آوردهاید.
این روزها، مصرفکنندهها با تبلیغات مختلفی غرق شدهاند و تنها راه دیده شدن، این است که از ابزار تبلیغاتی درست و به جا استفاده شود تا بر مشتری تاثیر بالایی بگذارد.
هدایای تبلیغاتی
در ذات انسان، میل شدیدی وجود دارد تا هدیه یا لطفی را که دریافت کرده است، جبران کند.
این میل، تحت تاثیر احساسات شدید است و تا زمانی که فرد با هدیه ای و یا انجام کاری آن لطف را جبران نکند، برطرف نمیشود.
در واقع، شما میتوانید با هدیه دادن به مشتریتان او را تحت تاثیر قراردهید تا برند شما را دوست داشته باشد و از شما خرید کند.
۳ روش برای استفاده از هدایای تبلیغاتی:
1.
هدیه بیزینسی: برای اینکه به مشتریها، همکارها و شریکها نشان دهید که روابط کاریتان برایتان اهمیت دارد، بهتراست که به آنها هدیهای دهید.
2.
توزیع در فروشگاهها: در فروشگاهها می توانید هدایای تبلیغاتی را به عنوان پاداش به مشتریان توزیع کنید تا از این راه عالی، مشتریانتان به شما وفادار شوند.
3.
معرفی محصول جدید: آیا شما محصولی دارید که تازه از خط تولید بیرون آمده است؟
با هدیه دادن محصول جدید به کارمندان و اقوام، شما میتوانید قبل از اینکه محصول را در بازار توزیع کنید، از مشتریانتان بازخورد صادقانه بگیرید.
چگونه یک هدیه تبلیغاتی مناسب پیدا کنیم؟
هدایای تبلیغاتی باعث میشوند برند از طریق درگیر کردن احساسات، با مخاطب در سطحی شخصی ارتباط برقرارکند و تنها روشی از تبلیغات است که برند به صورت فیزیکی با مخاطب در ارتباط است.
به همین دلیل، هدایای تبلیغاتی تجربه خاطرهانگیزی را برای مشتری به وجود می آورند.
متناسببودن: هدیه تبلیغاتی باید با محصول و یا خدمت شرکت شما مرتبط باشد و شما میتوانید محصول واقعی خود را هدیه دهید.
برای مثال، شرکت اپل محصولات خودش را بین شرکا و کارمندانش توزیع میکرد که تا جای ممکن برنداش شناخته شود.
کارایی: هدیه تبلیغاتی صرفا نباید تبلیغاتی باشد بلکه باید مفید هم باشد.
به نظرتان یک چراغ قوه چند بار در هفته به کارمی آید.
مخاطبین خود را در نظر بگیرید که کدام محصولات را در چه محیطی استفاده میکنند.
اگر بازار مورد هدف شما، مدیران شرکتی است، برای آنها هدیهای فراهم کنید تا در دفترکارشان استفاده کنند.
خودکاری در دستشان یا سررسیدی روی میزشان باعث می شود که همیشه هنگام تصمیم گیری برند شما در ذهنشان باشد.
با اینکه دنیای امروز روز به روز بیشتر دیجیتالی میشود و اکثر مردم از گوشیهای هوشمند و لبتاب استفاده میکنند اما همچنان دفترچهها و برگههای یادداشت محبوب هستند چرا که پیچیدگی خاصی ندارند و مصرفکننده میتواند به راحتی ایدههایش را در دفتر یا بنویسد یا طراحی کند.
در میان هدایای تبلیغاتی، دفترچه و برگه یادداشت تبلیغاتی هم به صرفه هستند و هم تاثیر بیشتری بر ذهن مخاطب دارند به این دلیل که مخاطب مدام با برند در ارتباط است.
طراحی دفترچه و برگه یادداشت تبلیغاتی
لوگو: یک دفترچه و برگه یادداشت باید لوگو داشته باشد.
لوگو یکی از اضلاع مثلث هویت برند (لوگو و نام تجاری و شعار) است و بهتر است که ساده باشد تا به راحتی توجه مخاطب را به خودش جلب کند.
هرچه لوگو ساده تر باشد بیشتر در ذهن مخاطب میماند.
رنگ سازمانی: رنگ سازمانی عنصر بسیار مهمی در طراحی انواع اوراق اداری و تبلیغاتی است و زمانی که رنگ سازمانی در تبلیغات و بازاریابی و بستهبندی هماهنگ باشد، تصویر برند را افزایش میدهد.
شعار تبلیغاتی: شعار تبلیغاتی (اسلوگان) جملهای است که کسب و کاری، برنداش را به بهترین نحو تعریف میکند.
شعار تبلیغاتی یکی دیگر از اضلاع مثلث هویت برند است.
شعار مثل رنگ سازمانی باعث توسعه تصویر ذهنی برند می شود.
چاپ آقا در صنعت چاپ و روند ثبت و سفارش، نوآوری ایجاد کرد تا مشتریان با اطمینان بیشتر در کمترین زمان طرح مورد نظرشان را چاپ کنند اما این نوآوری فقط در روند چاپ ایجاد نشد بلکه در جز به جز چاپ آقا و محصولات این شرکت وجود دارد.
چاپ برگه و دفترچه یادداشت تبلیغاتی در چاپ آقا
در چاپ آقا، دفترچهها و برگههای یادداشت متناسب با خواسته مشتری، شخصیسازی شده به این معنی که علاوه بر لوگو و رنگ سازمانی و شعار تبلیغاتی که بر محصولات چاپ میشوند عکسهای تبلیغاتی از کسب و کار هم میتوان در محصولات چاپ کرد.
انتهای رپرتاژ آگهی