خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تجمع دانشجویان در محکومیت ترور شهید محسن فخری‌زاده

فارس | تصویری | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 18:53
جمعی از دانشجویان و مردم انقلابی در محکومیت ترور دانشمند ممتاز هسته‌ای، شهید محسن فخری‌زاده روز یکشنبه 9 آذرماه ۱۳۹۹ در مقابل ستاد کل نیروهای مسلح تجمع کردند و خواستار انتقام سخت از آمریکا و رژیم صهیونیستی شدند.لازم به ذکر است، تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی عصرهفتم آذرماه، طی عملیاتی انتحاری و مسلحانه در شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
محسن،دانشمند،محكوميت،آذرماه

تجمع دانشجویان در محکومیت ترور شهید محسن فخری‌زاده
جمعی از دانشجویان و مردم انقلابی در محکومیت ترور دانشمند ممتاز هسته‌ای، شهید محسن فخری‌زاده روز یکشنبه ۹ آذرماه ۱۳۹۹ در مقابل ستاد کل نیروهای مسلح تجمع کردند و خواستار انتقام سخت از آمریکا و رژیم صهیونیستی شدند.لازم به ذکر است، تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی عصرهفتم آذرماه، طی عملیاتی انتحاری و مسلحانه در شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.