خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برخورد با اخلال گران قوانین ضدکرونایی با جدیت استمرار یابد

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 14:32
فرمانده قرارگاه مبارزه با کرونا در شهرستان کرج از نیروهای انتظامی، بسیج، ضابطین درخواست کرد تا با جدیت بیشتر برخورد با متخلفین قوانین ضدکرونایی را ادامه دهند.
كرونا،كرج،مبارزه،تلاش،شرايط،متخلفين،قاسم،پور،شهرستان،برخورد، ...

ایسنا/البرز فرمانده قرارگاه مبارزه با کرونا در شهرستان کرج از نیروهای انتظامی، بسیج، ضابطین درخواست کرد تا با جدیت بیشتر برخورد با متخلفین قوانین ضدکرونایی را ادامه دهند.
غفور قاسم پور روز یکشنبه ۹ آذر ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان که بیشترین زمان خود را صرف پژوهش‌های علمی در مبارزه با کرونا مصروف داشته بود، اظهار کرد: شهید دکترمحسن فخری زاده تمام تلاش خود را بر خودکفایی کشور در حوزه تحقیقات دارو و تجهیزات پزشکی و پژوهشی صرف نمودند و توانستند بخشی از نیازهای مردم را در زمینه مقابله با کرونا برطرف نمایند ، یادشان گرامی و راهشان مستدام باشد.
به گزارش ایسنا، وی در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت‌ها محدودیت‌های شدید از ابتدای آذرماه خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیئت محترم دولت نتایج محدودیت‌های یک هفته گذشته را مثبت ارزیابی نموده و امیدواریم تا پایان هفته جاری شاهد ماحصل تلاش های شبانه روزی اعضای ستادهای مبارزه با کرونا در کشور و شهرمان کرج باشیم.
قاسم پور همچنین ضمن قدردانی از همکاری مردم فهیم و آگاه مرکز استان البرز و کلانشهر کرج در اجرای دستور العمل های ستاد ملی و استانی بیان کرد: تمام اهتمام عوامل اجرایی و نظارت ها و پایش ها در سطح شهر برای رسیدن به شرایط عادی از حیث بیماری کرونا است و به موازات آن تلاش می شود تا فعالیت های اقتصادی مردم نیز با رعایت ضوابط تداوم یابد.
قاسم پور همچنین تصریح کرد: پایان اجرای طرح به منزله آغاز شرایط عادی نیست، مردم باید در سبک زندگی اجتماعی خود متناسب با شرایط کرونایی تغییر ایجاد کنند چرا که هنوز تا رسیدن واکسن و درمان قطعی این بیماری فاصله داریم.
وی تغییر سبک زندگی اجتماعی را متناسب با شرایط کرونایی مهم برشمرد و گفت: مردم باید آگاهانه رفتار کنند، در مراکز تجمع که امکان شیوع بیماری بالا می رود حضور پیدا نکنند و با مراعات فاصله اجتماعی به خود و اطرفیان کمک کنند.
فرمانده قرارگاه مبارزه با کرونا در شهرستان کرج همچنین از تلاش های شبانه روزی کادر بهداشتی و درمانی در استان و شهرستان کرج قدردانی به عمل آورد و گفت: به همت دولت در در دوره ۹ ماهه کرونا حدود ۲۱۸۷ تخت آی‌سی‌یو در کشور اضافه شده است.
فرماندار کرج در پایان بر ضرورت برخورد قاطع با متخلفین کرونایی تأکید کرد و گفت: از نیروی انتظامی، بسیج، ضابطین درخواست می شود تا با جدیت بیشتر برخورد با متخلفین قوانین ضدکرونایی را ادامه دهند.
انتهای پیام