خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدیرکل جدید دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی منصوب شد

ایسنا | سیاسی | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 13:43
علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در حکمی دکتر مهدی ذوالفقاری را به عنوان مدیرکل جدید دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی این سازمان منصوب کرد.
ذوالفقاري،ديپلماسي،عمومي،الملل،دكتر،سازمان،تأليف،رييس،اتمي،مهدي

علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در حکمی دکتر مهدی ذوالفقاری را به عنوان مدیرکل جدید دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی این سازمان منصوب کرد.
به گزارش ایسنا، در بخشی از این حکم آمده است، "انتظار است با استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متخصص و مجرب، در چارچوب قوانین، مقررات و شرح وظایف با اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب، زیر نظر معاون مزبور، نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزید."
شایان ذکر است دکتر ذوالفقاری در حال حاضر عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان است و تجاربی از جمله فعالیت در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و مدیریت استانی کانون زبان ایران در سوابق وی دیده می شود.
وی همچنین تألیف و ترجمه کتب و مقالات علمی، پژوهشی متعددی در زمینه روابط بین الملل و دیپلماسی عمومی را در کارنامه خود دارد.
تألیف کتاب های روانشناسی روابط بین الملل و اصول و مبانی عملیات روانی و ترجمه کتاب های قدرت نرم، ابزارهای موفقیت در سیاست بین الملل، رئالیسم نو کلاسیک دولت و سیاست خارجی و دیپلماسی عمومی و ارتباطات استراتژیک از جمله آثار قلمی دکتر ذوالفقاری است.
به گزارش ایسنا، پیش از مهدی ذوالفقاری، حمید خادم قائمی از شهریور 1389 تا آبان 1399 به مدت 10 سال به عنوان مدیر کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی مشغول به کار بوده است.
انتهای پیام