خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درخواست از دولت برای انجام اقدام در خور شأن

ایسنا | سیاسی | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 13:42
نود کانون معرفت رضوی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در خصوص شهادت شهید فخری زاده بیانیه ای صادر کردند.
كشور،شهادت،ملت،امضاي،شهيد،امام،اسلامي،ايران،مِنَ،فخري،سپهبد،نا ...

نود کانون معرفت رضوی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در خصوص شهادت شهید فخری زاده بیانیه ای صادر کردند.
به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:
وَلَن تَرضی عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصاری حَتّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم قُل إِنَّ هُدَی اللَّهِ هُوَ الهُدی وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیرٍ﴿۱۲۰﴾(سوره بقره)
هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی) و از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی.
بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.
استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و با جهت‌دهی‌های رژیم جعلی و غاصب اسرائیل و اوباشی مثل نتانیاهو، هر روز بخش دیگری از چهره‌ی زشت و کریه دشمنی با خدا را آشکارمی‌سازد و این بار پس از ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به صورت رسمی در کشور دوست و همسایه عراق، حضوریافته‌بودند و به شهادت رسیدند، دشمن با برداشتن گامی وقیحانه‌تر، با تروری ناجوانمردانه در خاک پایتخت وطن‌مان ایران، دانشمند گرانبها دکتر محسن فخری زاده، بزرگمرد عرصه هسته‌ای و دفاعی کشورمان را به شهادت رسانید.
اما اینک هنگام پاسخگویی کسانی است که با درپیش‌گرفتن سیاستی ناصحیح ابتدا به مذاکره و برجامی دل‌بستند که قرار بود امضای جان کری تضمین آن باشد ودستارود آن در زمینه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی نه‌تنها تقریبا هیچ هم نبود، بلکه خسارات جبران‌ناپذیری بر پیکره‌ی این ملت شریف وارد آورد.
حتی پس از خرج‌کردن بیش از 7 سال ارزشمند از زمان این مملکت و رسیدن به نقطه‌ای که در نظر رهبرمان از ابتدا واضح بود، کسب تجارب برای آقایان کفایت‌نکرده و دولتمردان ما، به‌جای برگشت از مسیری که به طورحتم از نظر اندیشمندان غلط محسوب می‌شود مجددا به انتخابات کشوری دل‌بستند که نتیجه‌اش را هنوز هیچ‌چیزنشده دیدیم!
چرا وقتی امضای کری تضمین نبود باید به امضای بایدنی که در آن دوران معاون اوباما بود دلخوش کرد!؟
باید دانست جبهه‌ی استکبار هرچقدر رنگ‌عوض‌کند، همان است که هست، باید ایمان آورد که جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغداد و آبسرد دماوند هستند.
اکنون دیگر زمان آن است به‌جای تلاش بیهوده برای رفع تحریم، به‌دنبال غلبه بر آن بوده و با مقاومت وایستادگی و تمرکز بر داخل کشور، به خود متکی باشیم و بدانیم مشکلات کشور نیازمند همت، شجاعت واهتمام جدی و پیگیری با نگاه به ظرفیت‌های فراوان کشور عزیزمان است.
ما کانون‌های معرفت رضوی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای سراسر کشور ضمن محکوم کردن این اقدام ناجوانمردانه و بزدلانه، از دولت جمهوری اسلامی ایران خواستاریم اقدامی قاطع و درخور شأن مجاهدت ملت مقاوم ایران وکینه‌توزی دشمنان قسم‌خورده، از خود نشان دهد چرا که ما ملت شهادت طلب از تقابل با دشمن ستمگر و ظالم هیچگاه نهراسیده و نمی‌هراسیم.
ما تربیت شدگان مکتب امام حسین(ع) و هم‌پیمانان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در مرام‌مان سازش وتسلیم با ظلم واستکبار و ترس از هیبت پوشالی مزدوران معنایی ندارد.
در پایان ضمن عرض تسلیت به قلب حضرت ولیعصر (عج) و امام خامنه ای(مدظله العالی) درپی شهادت این سرباز اسلام، تأکید می‌کنیم که باید این ترور از سمت سران دولتی و دیپلماسی کشور پیگیری‌شده و به صورت مجدانه و قانونی ابعاد مختلف این حادثه هولناک آشکار شود و اشد محکومیت در برابر عاملان این اقدام جنایت‌بار انجام گیرد.
به گفته‌ی امام راحل(رضوان الله علیه) همین خون‌هاست که ملت ما را بیدارتر می‌کند و این دست و پا زدن‌های ایادی کفر نمی‌تواند آنها را از نابودی قریب الوقوع رهایی بخشد.
با امید به بیداری هرچه بیشتر ملت و دولت.
انتهای پیام