خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

ایسنا | سیاسی | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 13:42
یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
وزير،نمايندگان،نفر،لزوم،نيك،حوزه،قيمت،توجه،تسريع،نيرو،مسكن،آ ...

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
به گزارش ایسنا، متن این تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز مجلس توسط علی کریمی فیروزجایی قرائت شد، به شرح زیر است:
عباس مقتدایی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم نظارت بر مبادی ورودی سرمایه به حوزه هنر و سینما، حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر به خاطر آسیب های کرونا، به وزیر نفت: اتخاذ تدبیر در توزیع گاز مایع.
کمال حسین پور به رییس جمهور: توجه به دغدغه های درمانی مصدومان شیمیایی شهرستان سردشت و احداث و تجهیز کلینیک برای آنها.
دهمرده نماینده زابل به وزیران کشاورزی و نیرو: لزوم تسریع در رهاسازی آب برای کشاورزان سیستان.
نیک بین و ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر راه: رسیدگی به رشد قیمت مسکن و کاهش قدرت خرید مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه.
نیک بین و ۲۴ نفر از نمایندگان به وزیر ورزش: علت بی سروسامانی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ماجرای استعفاهای دقیقه ۹۰ و حاشیه های اداری و مدیریتی چیست؟
نیک بین و ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر راه: علت افزایش دو برابری قیمت بلیت هواپیما چیست؟
نیک بین و ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: برای اخذ مالیات از افرادی که در وضعیت آشفته اقتصادی به سودهای کلان یک شبه به ویژه در حوزه خودرو و مسکن رسیده اند چه تدبیری اندیشیده اید؟
حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۳ نفر از نمایندگان به وزیر راه: تسریع در تدوین و ابلاغ ساختار اداری و تشکیلاتی ادارات راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان حوزه انتخابیه.
مهدی عسگری و ۹ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: در نظر گرفتن پیامدهای زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی و تامین آب شرب و فرونشست زمین با توجه به طرح انتقال آب کرج به تهران.
مقتدایی به وزیر کار: نظارت بیشتر به برخی ادارات استانی و شهرستانی سازمان فنی و حرفه ای، به وزیر ارتباطات: ضرورت اطلاع رسانی در حوزه سرانجام سرویس پهپاد پست یا پست پلاس، به وزیران ورزش و علوم: توجه ویژه به تکالیف قانون تسهیل ازدواج جوانان.
آصفری به وزیر کشاورزی: لزوم جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت گوشت و سایر اقلام پروتئینی.
حسین گودرزی به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر راه: لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات کارکنان شرکت تراورس راه آهن به ویژه کارکنان شرکت تراورس راه آهن استان لرستان.
مهدی اسماعیلی به وزیر راه: لزوم اهتمام و برنامه ریزی و کنترل و جلوگیری از افزایش لجام گسیخته قیمت مسکن، به وزیر آموزش و پرورش: حل مشکل عدم دسترسی میلیون ها دانش آموز به سامانه شاد با گذشت بیش از ۸ ماه از ویروس کرونا.
جلال محمودزاده به وزیر نیرو: ضرورت توجه به روشنایی معابر شهری و روستایی، به وزیر راه: تکمیل طرح ایجاد روشنایی گردنه های حادثه خیز محور مهاباد_سردشت.
انتهای پیام