خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجازه ندهیم سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در قالب‌های مختلف به کشور وارد شوند

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 13:24
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه به ترور شهید محسن فخری‌زاده واکنش نشان داد.
آمريكا،اقدام،كشور،شرورانه،ترور،انبارلويي،كشورمان،داخل،فخري،م ...

انبارلویی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر به شهادت رساندن شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان گفت: اقدام شرورانه سویس‌های موساد در تهران نمادی از خصومت‌های پایان ناپذیر استکبار جهانی بر ضد ملت ایران است و آمریکا ، انگلیس ، فرانسه و آلمان در این اقدام شرورانه شریک هستند.
او ادامه داد: ما بار‌ها اعلام کردیم که مذاکره با آمریکا بر سر مسائل هسته‌ای یک بهانه برای ادامه خصومت استکبار جهانی بر ضد کشورمان است؛ زیرا ماموران آژانس به بهانه سرکشی‌های هسته‌ای؛ اطلاعات فوق محرمانه کشورمان را به سرویس‌های امنیتی دشمن ارائه می‌دهند و این جزو اشتباهات ماست که اجازه دهیم سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در قالب‌های مختلف اجازه ورود به کشور را پیدا کنند و به راحتی اطلاعات کشور را به خارج انتقال دهند؛ شاهد هستید که در حال حاضر هیچ کشوری به جز ایران چنین مجوزی را به آژانس نداده است.
انبارلویی افزود: ترور شهید فخری زاده اولین ترور نبوده و آخرین هم نخواهد بود؛ ما قبل از این هم بسیاری از دانشمندان هسته‌ای خود را از همین طریق از دست دادیم؛ بنابراین باید دولت یک موضع رسمی در برابر این اقدام شرورانه آمریکا اتخاذ کند؛ زیرا تمام این فجایع به سبب کوبیدن بر طبل مذاکرات بی حاصل است و جز خسارت پیامدی در بر ندارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، گفت: متاسفانه برخی در داخل کشور گمان می‌کنند که با تغییراتی که در سیستم حکمرانی آمریکا رخ داده می‌توانند مسیر مذاکره با آمریکا را پیش ببرند؛ در حالی که این سرابی بیش نیست.
فعال اصولگرا بیان کرد: این ترور و همچنین پاره کردن برجام به خوبی ثابت کرد که هیچ افق روشنی برای رابطه با آمریکا موجود نیست و اگر قرار است که امیدی در کار باشد در ابتدا باید دولت از تمام توافقاتی که داشته بازگردد و فاتحه روابط با غرب را بخواند، نگاهی به شرق و همسایگان و از همه مهم‌تر نگاهی به ظرفیت‌های عظیمی که در داخل کشور وجود دارد داشته باشد.
او تاکید کرد: اما درباره واکنش به این اقدام شرورانه؛ معتقدم که قوای مسلح و سرویس‌های اطلاعاتی ما باید سطح هوشیاری خود را بالا ببرند و حضور سرویس‌های ترور موساد؛ CIA و MI6 در کشور را در دستور کار خود قرار داده و برای همیشه به حیات این سرویس‌ها در داخل خاتمه دهند و یک اقدام شایسته نظیر آن ضربه‌ای که به پایگاه آمریکا در عراق وارد کردند انجام دهند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/