خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۴۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/مرگ ۴۷ نفر

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 13:24
اصفهان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۴۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده است.
كرونا،اصفهان،بيمار،مراكز

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۳۱۴ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.
وی با اشاره به کاهش چشمگیر آمار مبتلایان قطعی کرونا در اصفهان ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر ۴۷۳ بیمار مثبت کرونا در اصفهان شناسایی شده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران بستری شده در مراکز تحت پوشش این دانشگاه طی ۲۴ ساعت اخیر را ۲۲۹ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر یک هزار و ۷۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری است.
وی تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را ۳۶۸ نفر اعلام کرد و افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۵۲ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.
نجیمی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۴۷ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست داده‌اند، ابراز داشت: تاکنون تست ۳۱ بیمار مثبت کرونا بوده است.