خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شرایط سخت دانش آموزان کرمانی برای شرکت در کلاس‌های مجازی

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 13:23
هنوز دانش‌آموزان در برخی روستاها و مناطق دورافتاده شرایط سختی برای آموزش مجازی و دسترسی به اینترنت دارند.
مجازي،اينترنت،آموزان،مناطق،دانش،روستاي

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان شیوع کرونا یکی از نیازهای اصلی دانش آموزان در مناطق مختلف کشور، دسترسی به اینترنت و گوشی‌های هوشمند جهت شرکت در کلاس‎‌ها و بهره‌وری از آموزش‌های مجازی است.
طی این مدت بارها شاهد انتشار تصاویر و ویدئوهایی از برگزاری کلاس‌های مجازی در مناطق محروم بوده‎ایم که با کمبودها و مشکلات اساسی مواجه است.
دانش آموزان در برخی از این مناطق، برای برگزاری کلاس‌ها ناچارا سر به کوه‌ها و جاده‌ها می‌گذارند تا از مناطق دارای اینترنت استفاده کنند.
یکی از روستاهایی که انتشار تصاویر و ویدئوهایی از آن، اوضاع نابسامان اینترنتی در این منطقه را نشان می‌دهد، روستای سورگاه از توابع شهر رمشک در جنوب کرمان است که اهالی آن برای دسترسی به اینترنت جهت آموزش مجازی دانش آموزان، آشیانه‌ای را در بالای تپه ساخته‌اند.
امید است این باز نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور با توجه ویژه به این موضوع، هرچه سریع تر در راستای حل آن اقدام کنند.
در ادامه، ویدئویی از شرایط سخت دانش آموزان روستای سورگاه کرمان برای استفاده از اینترنت و کلاس‌های مجازی را مشاهده می‌کنید.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/