خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ساختمان جدید شهرداری کرمان افتتاح شد

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 13:14
شهردار کرمان با اشاره به مشخصات ساختمان جدید شهرداری کرمان عنوان کرد: سطح زیربنایی این ساختمان ۴۸۰۰ متر مربع بوده هم اکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش این ساختمان است که یک پشتوانه سرمایه‌ای برای شهرداری کرمان محسوب می‌شود و تنها ۵ میلیارد تومان در حوزه فناوری این ساختمان هزینه شده است.
ساختمان،كرمان،شهرداري،پارك،تومان،شورا،موزه،شهردار

ایسنا/کرمان شهردار کرمان با اشاره به مشخصات ساختمان جدید شهرداری کرمان عنوان کرد: سطح زیربنایی این ساختمان ۴۸۰۰ متر مربع بوده هم اکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش این ساختمان است که یک پشتوانه سرمایه‌ای برای شهرداری کرمان محسوب می‌شود و تنها ۵ میلیارد تومان در حوزه فناوری این ساختمان هزینه شده است.
"سیدمهران عالم‌زاده" ظهر امروز یکشنبه نهم آذرماه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید شهرداری کرمان گفت: تمامی شهرداران در طول تاریخ شهر کرمان اقدامات زیادی را انجام داده‌اند که برخی از کارها ماندگارتر است و یکی از این کارهای ماندگار در تاریخ شهرداری کرمان، احداث ساختمان شهرداری است زیرا تمامی بخش های شهرداری کرمان از پراکندگی بیرون آمده و در این ساختمان تجمیع خواهند شد.
وی با بیان اینکه همه معاونت‌ها و حوزه‌های شهرداری کرمان از این پس در این ساختمان مستقر خواهند شد، بیان کرد: یکی از ویژگی هایی که در طراحی ساختمان جدید شهرداری کرمان به کار رفته، کارکرد مردمی بودن این ساختمان است که در همین راستا موزه بلدیه در زیرزمین این ساختمان راه اندازی و همچنین پارک شورا را به پارک مشاهیر و موزه دفاع مقدس وصل خواهد کرد.
شهردار کرمان با اشاره به کارکردهای مردمی دیگر ساختمان جدید شهرداری کرمان افزود: در طبقات زیرین این ساختمان مجموعه گالری ها، سالن اجتماعات و ...
وجود دارد ضمن آنکه اطراف این ساختمان پارک قرار دارد که مردم می‌توانند از این فضا استفاده کرده و حتی برنامه ریزی صورت گرفته که مردم عصرها بتوانند از فضاهای جنبی، موزه و گالری این ساختمان استفاده کنند.
شهردار کرمان با اشاره به مشخصات ساختمان جدید شهرداری کرمان عنوان کرد: سطح زیربنایی این ساختمان ۴۸۰۰ متر مربع بوده هم اکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش این ساختمان است که یک پشتوانه سرمایه‌ای برای شهرداری کرمان محسوب می‌شود و تنها ۵ میلیارد تومان در حوزه فناوری این ساختمان هزینه شده است.
وی سرعت خدمات‌رسانی برای تسهیل کار ارباب‌رجوع را یکی از اهداف احداث ساختمان جدید شهرداری کرمان دانست و ادامه داد: همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است ساختمان جدید شورای شهر کرمان نیز در کنار پارک شورا ساخته شود که در سنوات آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.
عالم‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از دو استاندار سابق استان کرمان در همکاری‌های لازم با مجموعه شهرداری برای احداث ساختمان جدید شهرداری کرمان عنوان کرد: اگر موفقیتی شهرداری کرمان دارد، قطعا مرهون شورای شهر است زیرا این شورا کارهای کارشناسی شده انجام می‌دهد و همواره در راستای تسریع کارهای شهرداری گام بر می‌دارد.
انتهای پیام