خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 30 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خیز دانشگاه فرهنگیان سمنان برای افزایش 12 برابری دانشجویان با واگذاری زمین 10 هکتاری

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 13:14
استاندار سمنان از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ستادی این استان خواست از هرگونه کمک و مساعدت در جهت تقویت دانشگاه فرهنگیان استان سمنان دریغ نکنند.
سمنان،دانشگاه،فرهنگيان،استان،جامع،زمين،ساخت،استاندار

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ستادی این استان خواست از هرگونه کمک و مساعدت در جهت تقویت دانشگاه فرهنگیان استان سمنان دریغ نکنند.
علیرضا آشناگر 9آذرماه در جلسه ویدئو کنفرانسی هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان سمنان اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان استان سمنان ظرفیت خوبی برای آموزش و پرورش نیروهای انسانی کاربلد و خلاق دارد که باید در زمینه‌های مختلف برای تقویت آن تلاش کرد.
وی با اشاره به برخی مشکلات این دانشگاه خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی در چارچوب قانون و اختیار برای اجرای طرح های توسعه ای و رفع مشکلات زیرساختی دانشگاه فرهنگیان استان سمنان تلاش کنند.
استاندار سمنان اضافه کرد: برای ساخت مرکز جامع دانشگاه جامع فرهنگیان استان سمنان، تخصیص زمین باید براساس قانون و واقعیت باشد.
استاندار سمنان اظهار کرد: انتظار می رود که در ارتباط با مسائل فرهنگی و اجتماعی، ارتباط دانشگاه فرهنگیان با کارگروه اجتماعی ، فرهنگی ،سلامت، زنان و خانواده افزایش یابد.
همچنین محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این نشست از موافقت با واگذاری زمین برای ساخت دانشگاه جامع فرهنگیان استان خبر داد و گفت: در این جلسه ویوئو کنفرانسی با تخصیص ۱۰ هکتار زمین برای آغاز ساخت و ساز دانشگاه جامع فرهنگیان استان سمنان موافقت شد.
وی ادامه داد: دو دستور کار نشست امروز واگذاری زمین برای آغاز ساخت و ساز دانشگاه جامع فرهنگیان استان سمنان و همچنین تشکیل کمیته فرهنگی، اجتماعی دانشگاه فرهنگیان باتوجه به شیوع کرونا ویروس و توجه به سلامت روحی فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از خیز این دانشگاه برای افزایش 12 برابری دانشجویان در استان خبر داد و با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار مهارت‌آموز و دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان‌ سمنان در حال علم‌آموزی هستند افزود: در طرح جدید جامع دانشگاه فرهنگیان استان سمنان برای علم‌آموزی افزون بر ۱۲ هزار دانشجو و مهارت‌آموز برنامه‌ریزی شده است.
انتهای پیام