خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جشنواره عکس و فیلم کوتاه دانشجو در قرنطینه

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 13:14
سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و روابط عمومی دانشگاه فردوسی به مناسبت ۱۶ آذرماه، روز دانشجو جشنواره عکس و فیلم کوتاه دانشجو در قرنطینه را برگزار می‌کنند.
عكاسي،جشنواره،قرنطينه،مجازي،رضوي،دانشجو

ایسنا/خراسان رضوی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و روابط عمومی دانشگاه فردوسی به مناسبت ۱۶ آذرماه، روز دانشجو جشنواره عکس و فیلم کوتاه دانشجو در قرنطینه را برگزار می‌کنند.
عکس و عکاسی در حوزه رسانه از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است به نحوی‌که می‌تواند برشکل دهی صحت یک خبر در ذهن مخاطب تاثیرگذار باشد.
در همین راستا سازمان دانش‌جویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با همکاری روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، اقدام به برگزاری جشنواره عکاسی با عنوان دانشگاه در دوران کرونا نموده، تا موقعیت مناسبی را برای افراد علاقه‌مند به عکاسی فراهم کند.
این جشنواره عکاسی به مناسبت ۱۶ آذرماه، روز دانشجو، برگزار می‌شود.
محورهای این جشنواره دانشجویی عکس و عکس‌نوشته و فیلم‌های کوتاه یک دقیقه‌ای است و موضوعات آن شامل، کلاس‌های مجازی، امتحانات مجازی، مطالعه در دوران قرنطینه و سایر آثار ناظر بر احوال زندگی دانشجویی در دوران قرنطینه ناشی از کرونا و آموزش مجازی است.
شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس الکترونیک info@sdjd.ir و آیدی تلگرامی sdjdm_admin@ ارسال نمایند.
انتهای پیام