خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

«نادر فخری» سکان‌دار فرمانداری سمنان شد/«دانایی» به استانداری رفت

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 13:13
سمنان- با حکم استاندار سمنان نادر فخری به‌عنوان سرپرست فرمانداری سمنان و عباس دانایی به‌عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان منصوب شدند.
سمنان،فرمانداري،حكم،استان،فخري،تقسيمات،انتصاب،استانداري،مدير ...

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی قبل با حکم استاندار سمنان دو انتصاب در فرمانداری و استانداری سمنان انجام شد.
در نخستین حکم نادر فخری به‌عنوان سرپرست فرمانداری سمنان معرفی و عباس دانایی که فرماندار سابق این شهرستان بود به‌عنوان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان منصوب شد.
گفتنی است: فخری از تاریخ ۳۰ مهرماه سال گذشته وارد فرمانداری شاهرود شد و مشاور استاندار و مدیرکل هسته گزینش استانداری کردستان، فرماندار سقز و قروه، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان، معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی و رئیس اداره آموزش و آزمون وموسسات آزاد کشور نیز در کارنامه فعالیتی او قرار دارد.
در حکم انتصاب نادر فخری آمده است: با عنایت به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نظر به‌مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان منصوب می‌شوید.
در بخشی از حکم انتصاب دانایی نیز آمده است: نظارت مستمر بر نحوه فعالیت احزاب، جمعیت‌ها و انجمن‌های اسلامی، تهیه و تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های عمومی دولت و ابلاغ به فرمانداران و بخشداران در چارچوب قوانین و مقررات، پیگیری امور اجرایی و نظارت بر حسن اجرای انتخابات و هدایت مجریان در سطح استان، انجام مطالعات لازم در خصوص ساماندهی امور مربوط به ایجاد، انتزاع، ادغام و یا تبدیل نقاط مختلف استان به روستا، دهستان، شهر، بخش و شهرستان در سطح استان در چارچوب ضوابط و تعاریف تقسیمات کشوری، بازنگری و بهنگام سازی اطلاعات مکانی نقشه‌های تقسیمات کشوری از اهم مواردی است که انتظار دارد به نحو شایسته در انجام آن تلاش و کوشش کنید.