خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ترور شهید فخری زاده ضعف و استیصال دشمنان را نشان می دهد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 13:13
زنجان-استاندار زنجان،گفت: شهادت فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران ضعف و استیصال دشمنان را نشان می دهد.
فخري،ترور،شهيد،ناتوان،دانشمند،زنجان،دشمنان

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، شهادت فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران را تبریک و تسلیت گفت و ابراز داشت: دشمنان با ترور شهید فخری زاده اوج حقارت و زبونی خود را نشان دادند.
وی اظهار کرد: دشمنان بعد از انقلاب تاکنون با انجام انواع عملیات‌های تروریستی نشان دادند که تمام برنامه‌ها و اهدافشان پوچ شده و چاره‌ای جزو ترور شخصیت‌های علمی کشور ندارند.
استاندار زنجان، گفت: استبداد و استکبار از سر بیچارگی اقدام به عملیات‌های تروریستی می‌کنند ولی امروز مردم ما منسجم‌تر و متحدتر از گذشته پشت نظام و رهبری هستند.
حقیقی تاکید کرد: این اقدام وقیحانه به هیچ وجه بدون پاسخ نخواهد ماند و جواب شان را در فرصت و زمان مناسب خواهیم داد.
وی افزود: ترور مذبوحانه شهید محسن فخری زاده دانشمند نخبه حوزه صنعت دفاعی و هسته‌ای کشورمان نشان از آن دارد که صهیونیسم ناتوان در برابر آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و محور مقاومت عاجز مانده است.
استاندار زنجان تصریح کرد: دشمن باید از این کار وقیح خود خجالت بکشد چرا که بسیار ذلیل و ناتوان شده است و مردم ایران راه این شهید را ادامه خواهند داد و این کشوری فخری زاده‌های فراوانی دارد.