خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حاتمی: پیش بینی می‌شد بازی سختی برابر تیم ملی بسکتبال عربستان داشته باشیم/ حامد و صمد را تا ابد در اختیار نخواهیم داشت

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 13:12
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص بازی روز گذشته تیم ملی برابر عربستان توضیحاتی داد.
تيم،ملي،بازي،بسكتبال،عربستان،بازيكنان،عملكرد،ايران،سوريه

مهران حاتمی سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی تیم ملی بسکتبال ایران در برابر عربستان اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شد کار سختی در برابر عربستان داشته باشیم چراکه با توجه به وجود ویروس کرونا و نداشتن تمرینات و بازی‌های تدارکاتی مناسب برای ما روشن بود دیدار سختی داشته باشیم.
در این دیدار هم دیدید بازیکنانی که در شرایط کوران مسابقات قرارگرفته بودند نسبت به سایر بازیکنان آمادگی بهتری داشتند و عملکرد بسیار خوبی را هم از خود نشان دادند.
او افزود: نمونه بارز آن ها بهنام یخچالی بود که عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در زمین برای تیم ملی بسکتبال ایران بدرخشد.
اما نباید این را فراموش کنیم که بازیکنان بسیار خوبی داریم و می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
تنها مشکل و بدشانسی تیم ملی ما نداشتن برنامه‌ریزی درست و تمرینات بود که در طول بازی هم تأثیر خود را نشان داد.
حاتمی با اشاره به نوع بازی تیم ملی در برابر عربستان گفت: در این دیدار دفاع خوب بازیکنان تیم ملی قابل تحسین بود، بازیکنان تیم ملی با یک دفاع خوب توانستند تیم ملی عربستان را مهار کنند.
هر چند آمار بازی برابر بود و در برخی مواقع برتری نسبی در برابر حیف داشتیم، اما این برای تیم ملی بسکتبال ایران کافی نیست و فقط می‌توانیم بگوییم که عملکرد تیم ملی برای بازی اول قابل قبول بود.
او در خصوص غیبت ۲ بازیکن مؤثر تیم ملی بسکتبال ایران عنوان کرد: بودن حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی می‌توانست کمک بسیار خوبی به تیم ملی کند، اما باید بدانیم ما این ۲ بازیکن ارزشمند را همیشه و تا ابد برای تیم ملی در اختیار نداریم و باید به گونه‌ای عمل کنیم و بازیکنان را پرورش دهیم که در شرایط نتیجه خوبی را کسب کنیم.
حضور صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی هر چند می‌توانست با توجه به تجربه بالای این ۲ بازیکن فشار را از روی تیم ملی بردارد، اما این مدیریت بازی در زمین است که باید بازیکنان به خوبی آن را انجام دهند.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما در برابر سوریه باید با مدیریت و عملکرد خوب ظاهر شویم، چرا که تیم ملی سوریه همانند تیم ملی عربستان نیست و تیم بسیار خوب و منسجم‌تری را دارد.
به هر شکلی که شد ما تیم ملی عربستان را شکست دادیم و اکنون با رفع مشکلات باید به فکر بازی با سوریه باشیم.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/