خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دیدار مدیرکل بنیاد شهید مازندران با خانواده‌های یک شهید و جانباز

ایسنا | فرهنگی و هنری | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 11:41
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از دیدار با دو خانواده ایثارگر در ساری گفت: حضور در منازل شهدا و ایثارگران روحیه‌بخش است.
ايثارگران،شهدا،ديدار،شهيد،مظلومي،سرافراز،منازل

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از دیدار با دو خانواده ایثارگر در ساری گفت: حضور در منازل شهدا و ایثارگران روحیه‌بخش است.
به گزارش ایسنا، هدایت مظلومی در دیدار با خانواده شهید «سید محسن طاهری ششکی» و «یحیی جعفری» جانباز سرافراز ۷۰ درصد، حضور در منازل شهدا و ایثارگران را روحیه‌بخش توصیف کرد و توضیح داد: زمانی که برای ادای احترام و تکریم، از پدران و مادران معظم شهدا، جانبازان سرافراز و آزادگان عزیز دیدار به عمل می‌آوریم و پای صحبت‌ها و کلام دلنشین این عزیزان قرار می‌گیریم رفتار محبت‌آمیز آنان سراسر درس و عبرت و سرمشق برای همه مسئولان است.
مظلومی به روحیه معنوی خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: خدمت به این انسان‌های برجسته و والا و قدرشناسی از بزرگی، متانت و صبر و شکیبایی آنان یک امر و عمل پسندیده و ماندگار برای همه ما محسوب می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران خاطرنشان کرد: امروز همه ما باید درک و فهم خود را نسبت به مقام شهدا، شأن و منزلت ایثارگران و خانواده‌های مقاوم آنان بالا ببریم و به نیکی و شایستگی از آنان یاد کنیم.
دلجویی و دیدار از این گنجینه‌های پایان‌ناپذیر، انگیزه خدمتگزاری مسئولان به مردم را بیشتر می‌کند.
انتهای پیام