خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۵۴۹ میلیاردریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 11:40
بیرجند- معاون کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی گفت: هزار و ۴۴۵ طرح اشتغالزایی با تسهیلاتی بالغ بر ۵۴۹ میلیارد ریال توسط مددجویان طی هشت ماهه سال جاری اجرایی شده است.
اشتغال،خودكفايي،حسيني،طرح،مجريان،امداد

سید رضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: طی هشت ماهه سال جاری هزار و ۴۴۵ طرح اشتغالزایی در استان اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح‌ها ۵۴۹ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است، گفت: همچنین این طرح‌ها هزار و ۶۷۵ فرصت شغلی ایجاد کرده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: از این تعداد ۴۱۳ طرح توسط مجریان زن و هزار و ۳۲ طرح توسط مجریان مرد اجرایی شده است.
حسینی ادامه داد: از مجموع کل طرح‌ها، ۶۴۷ مورد شهری و ۷۹۸ مورد روستایی بوده که نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و رونق روستاها داشته است.
وی بیان کرد: ۵۴۵ مورد از طرح‌های اشتغال سال جاری در زمینه خدمات، ۶۰۷ مورد دامداری، ۲۷ مورد صنایع دستی، ۱۷ مورد طیور، ۳۱ مورد حمل و نقل، چهار مورد زنبور و ماهی، ۵۷ مورد فرش و گلیم و ۱۱۳ مورد صنعتی بوده است.
حسینی افزود: از مجموع کل طرح‌های اجرا شده، ۲۶۹ مورد در قالب مشاغل خانگی و مابقی در قالی خود اشتغالی و خودکفایی بوده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری ۱۳ هزار و ۱۶۴ فقره نظارت بر طرح‌ها انجام شده است.