خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اختصاص اعتبار برای تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان کوهدشت

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 11:40
خرم‌آباد- نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار برای تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد.
كوهدشت،خميني،ره،بيمارستان،امام

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در سخنانی با اشاره به دیدار با معاونین وزارت بهداشت، اظهار داشت: تأمین اعتبار و تخصیص بودجه لازم به منظور تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کوهدشت و شبکه بهداشت و درمان رومشگان یکی از مصوبات این جلسه بود.
وی از اختصاص یک دستگاه رادیولوژی و اکسیژن ساز به بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت خبر داد و گفت: همچنین اقدام فوری در خصوص اختصاص «سی تی اسکن» بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت، اختصاص «ژنراتور اکسیژن ساز» به بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت، اختصاص یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال پرتابل برای بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت، افزایش ٢٠ تخت معاینه به بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت از دیگر مصوبات و تصمیمات جلسه با معاونین وزارت بهداشت بود.
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی همچنین از اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای حصار کشی و محوطه سازی مرکز درمان بستر رومشکان خبر داد.