خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهید فخری‌زاده یک نفر نبود؛ همه ما فخری‌زاده ایم

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 11:29
دبیرکل جبهه حامیان قانون گفت: مردم در فضای مجازی تصویر شهید فخری‌زاده را منتشر می‌کنند تا دشمن بداند شهید فخری زاده تنها یک نفر نبوده و ما همه یک فخری زاده ایم.
فخري،شهيد،لطفي،دانشمند،محسن،ايران،عزيزمان،سليماني،حاميان،قاس ...

لطفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
حسن لطفی دبیرکل جبهه حامیان قانون در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تسلیت به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده، همراهان و تمام هموطنان به دلیل شهادت محسن فخری زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان، گفت: این دانشمند بزرگ و از حماسه آفرینان کشور در حالی پس از سه دهه افتخار آفرینی در صنعت هسته‌ای تدریس در دانشگاه‌ها و محافل آکادمیک به یاران شهیدش پیوست که لرزه را بر جان استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی آن‌ها انداخته بود.
او افزود: محسن فخری زاده معمار هسته‌ای ایران و دانشمندان شهیدی که ناجوانمردانه به دست تروریست‌های بزدل به شهادت رسیدند، هراسی عجیب را به اعماق قلب‌های پلید دشمنان نشانده و چه رسوایی‌هایی را که در منطقه و جهان برایشان به ارمغان آوردند.
لطفی همچنین گفت: با این بزدلی‌ها نمی‌توان علم را از بال‌های دانشمندان این مرز و بوم گرفت، چرا که این کبوتران عاشق صد‌ها و هزاران شاگرد را برای دفاع از ایران عزیزمان در زیر بال‌های خود تربیت کرده اند که هر لحظه، چون آتش بر سر تجاوزگران خواهد بارید.
دبیرکل جبهه حامیان قانون در ادامه عنوان کرد: ما به عنوان یک جریان مردم نهاد در کشور، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های امنیتی تقاضا داریم پاسخی سریع، صریح و محکم به ترور بزدلانه و خصمانه شهید دانشمند محسن فخری زاده، داده شود تا دیگر بار این تروریست‌های کراوات زده، نتوانند خدشه‌ای به اقتدار و عظمت ملت ایران وارد کنند.
بیشتر بخوانید:
او با اشاره به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: نزدیک به یک ماه مانده به سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و منتظر خبر انتقام سخت خواهیم ماند، تا مسببان اصلی از کرده‌شان پشیمان و عبرت تاریخی بگیرند و دیگر به خود جرات این چنین جسارت هایی را ندهند.
لطفی گفت: اکنون اگر نگاهی به فضای مجازی بیاندازید، مردم عزیزمان را می‌بینید وطن پرستانه و پای کار، با هر فکر و سلیقه‌ای تصویر این شهید بزرگوار را انتشار می‌دهند تا دشمن بفهمد و بداند شهید فخری زاده یک نفر نبوده و نیست و ما همه فخری زاده ایم.
انتهای پیام/