خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگشت بیش از ۱۲۰۰۰ خودرو از محورهای شمال

فارس | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 11:13
رئیس پلیس راه مازندران گفت: از آغاز اجرای طرح ممنوعیت تردد تاکنون بیش از ۱۲۰۰۰ خودرو از محورهای شمال برگشت داده شد.
محورهاي،پليس،مازندران،خودرو،هشدارهاي،قدمي،هواشناسي

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای شمال به‌صورت عادی و روان است.
وی افزود: از لحاظ جوی شاهد بارش خفیف و پراکنده برف در ارتفاعات کندوان و هراز بودیم ولی باتوجه به توصیه و هشدار هواشناسی لازم است مردم هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها در محورهای شمال، افزود: از آغاز اجرای طرح یعنی یکم آذر ماه امسال تاکنون بیش از ۱۲هزار خودرو برگشت و بیش از ۶۰۰ خودرو جریمه شدند.
این مسؤول تصریح کرد: باتوجه به هشدار هواشناسی تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری و درصورت ضرورت، تجهیز خودرو به تجهیزات فصل سرما است.
قدمی خاطرنشان کرد: احتمال ریزش و رانش نیز در همه ایام به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان مازندران وجود دارد که تاکید ما به همه رانندگان توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس است.
وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت محورهای مازندران است.
انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ/خ