خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توقف اعزام زندانیان به واحدهای قضایی/ ارتباط مجازی با زندان

مهر | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 11:12
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری تهران از توقف اعزام زندانیان به واحدهای قضایی با راه اندازی فاز اول ارتباط ویدئوکنفرانسی واحدهای قضایی با زندان خبرداد.
قضايي،تهران،دادگستري،اعزام

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری تهران از توقف اعزام زندانیان به واحدهای قضایی با راه اندازی فاز اول ارتباط ویدئوکنفرانسی واحدهای قضایی با زندان‌های استان تهران خبر داد و بیان کرد: با این اقدام، اعزام زندانیان به مراجع قضایی به جز موارد ضروری به طور کلی منتفی شد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری تهران افزود: در حال حاضر تعداد ۴۰ واحد قضایی ارتباط پایدار را از طریق ویدئوکنفرانس با زندان‌های استان تهران در اختیار دارند و مابقی نیز به سرعت با تامین تجهیزات مربوطه به این قابلیت دسترسی پیدا خواهند کرد.
وی اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده و از نیمه‌ی آذرماه اعزام زندانی به واحدهای قضایی دادگستری تهران به جز موارد ضروری منتفی شده است.