خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کره شمالی از تشدید تدابیر مقابله با شیوع کرونا در این کشور خبر داد

ایسنا | بین‌الملل | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:55
رسانه دولتی کره شمالی گزارش کرد، این کشور تدابیر مربوط به کنترل شیوع ویروس کرونا را در طول مرزش با کره جنوبی و در دریا تشدید کرده است.
گزارش،كره،شمالي،تصريح،نظامي،سيستم،مناطق

رسانه دولتی کره شمالی گزارش کرد، این کشور تدابیر مربوط به کنترل شیوع ویروس کرونا را در طول مرزش با کره جنوبی و در دریا تشدید کرده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد، این کشور کمونیستی "در حال نصب محکم یک دیوار مسدودسازی در مناطق نزدیک به مرز و خط تفکیک نظامی بین دو کره بوده و از کارگران و ساکنان منطقه خواسته سیستم عملی برقرار شده را حفظ کرده و حتی به کوچکترین وضعیتهای غیرعادی نیز پاسخ داده و کنترل را به دست بگیرند".
همچنین رادیوی رسمی کره شمالی نیز گزارش کرد، این کشور در حال ساخت یک "دیوار مسدودسازی" در منطقه مرزی و در نزدیکی خط تفکیک نظامی است.
در این گزارش تصریح شد: ما در حال تقویت سیستم امنیتی دفاع شخصی و سیستم گزارش نظامی هستیم.
هر دو رسانه در گزارش خود عنوان کردند، کره شمالی همچنین تدابیری سفت و سخت را در مناطق ساحلی با هدف جلوگیری از شیوع کروناویروس اتخاذ می‌کند.
در گزارش رادیوی کره شمالی تصریح شد: ما قدرتمند پاسخ می‌دهیم تا اجازه به هیچ فضایی برای انتقال ویروس از طریق زباله‌های دریایی را ندهیم.
در ادامه این گزارش تصریح شده: در مناطق مجاور رودخانه تومن، رود یالو، رود یسونگ و رود ایمجین ما از مراکز پرورش ماهی که از آب این رودخانه‌ها استفاده می‌کنند خواسته‌ایم تا به طور جامع تدابیر سراسری ضد همه گیری را پیروی کنند.
انتهای پیام