خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

علت ترافیک صبح امروز اتوبان شهید همت چه بود؟

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:47
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت درباره علت ترافیک شدید صبح امروز در مسیر غرب به شرق اتوبان شهید همت توضیحاتی داد.
ترافيك،راهور،رنجبر،محدوده،صبح،پليس،حركت

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: علت تشدید بار ترافیکی شدید امروز صبح در مسیر غرب به شرق اتوبان شهید همت محدوده خروجی چمران جنوب، نقص فنی یک دستگاه خودروی سواری پراید بود.
سرهنگ رنجبر ادامه داد: در ساعت ٧:١۵ صبح امروز در مسیر غرب به شرق اتوبان شهید همت محدوده خروجی چمران جنوب، یک دستگاه سواری پراید دچار نقص فنی شد و به طور کامل رفت و آمد خودروها را متوقف کرد.
وی بیان کرد: با توجه به غیر قابل حرکت بودن این وسیله نقلیه خودروهای دیگر پشت سر این وسیله نقلیه متوقف شدند.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت ادامه داد: به همین علت صبح امروز شاهد بار سنگین ترافیک در این محدوده بودیم که با حضور عوامل پلیس راهور و آمدن به موقع جرثقیل و انتقال این خودرو به لاین کندرو از بار ترافیکی کاسته شد و جریان ترافیک به حالت اولیه بازگشت.
رنجبر از رانندگان خودورها خواست قبل از حرکت از سالم بودن سیستم‌های خودرو مطمئن شوند و سپس اقدام به حرکت کنند تا دیگر شاهد بروز ترافیک در سطح شهر نباشیم.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/