خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واژگونی موتورسیکلت در اتوبان بعثت

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:41
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی موتورسیکلت در اتوبان بعثت به دلیل  لغزنده بودن معبر خبر داد.
موتورسيكلت،مومني،سرهنگ،راهور،تردد،محدوده،پليس،ادامه،فاتب

سرهنگ مومنی خبر داد؛
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار کرد: مرکز فوریت های پلیسی ١١٠ در ساعت ۶:۴۵ صبح امروز یک فقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده شرق به غرب اتوبان بعثت بعد از پل نازی آباد را اعلام کرد.
سرهنگ مومنی ادامه داد: راکب موتورسیکلت که در این محدوده در حال تردد بوده به علت لغزنده بودن سطح سواره رو به خاطر بارندگی و به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه نتوانست تعادل وسیله خود را حفظ کند و به شدت به زمین برخورد کرد.
وی گفت: تيم کارشناسی پليس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ايمن سازی محدوده تصادف برای جلوگيری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل اين تصادف پرداختند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب بیان کرد: راکب موتورسیکلت از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کرده بود و پس از برخورد با زمین هیچ گونه آسیبی به سر وی وارد نشد و چنانچه وی کلاه ایمنی نداشت، ممکن بود حادثه ناگواری پیش آید.
وی ادامه داد: پس از آن که موتورسیکلت وی به کنار راه منتقل شد لحظاتی بعد به مسیر خود ادامه داد.
سرهنگ مومنی از رانندگان موتورسیکلت خواست حین بارش و لغزنده بودن معابر از تردد در سطح شهر خودداری کنند و چنانچه در حال تردد با بارندگی مواجه شدند با سرعت مطمئنه تا رسیدن به مقصد حرکت و از عجله و شتاب در رانندگی جدا خودداری کنند.