خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

زمان ارائه لایحه دفاعی خلیل زاده به کمیته وضعیت مشخص شد

فارس | ورزشی | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:32
لایحه دفاعی شجاع خلیل زاده درباره فسخ یک طرفه قراردادش با پرسپولیس به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ارسال می شود.<br/>
كميته،وضعيت،خليل،وكيل،پرسپوليس،لايحه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده چهارشنبه هفته گذشته با حضور امیر ساعد وکیل(وکیل پرسپولیس) و مصطفی سلیمانی(وکیل خلیل زاده) برگزار شد.
پرسپولیس مدعی است مدافع سابق این این به دلیل فسخ غیر موجه قرارداد خود و انتقال به تیم الریان قطر باید ضمن پرداخت غرامت به مدت چهار تا شش ماه هم محروم شود و پیش از برگزاری جلسه لایحه خود را هم برای کمیته وضعیت ارسال کرده بود.
همچنین پس از برگزاری جلسه هفته قبل، کمیته وضعیت یک هفته به خلیل زاده و وکیل وی فرصت داد تا لایحه دفاعی خود را ارائه کنند که به نظر می رسد این لایحه که درباره دلایل فسخ قرارداد یک طرفه مانند پرداخت نشدن بخش زیادی از مطالبات شجاع در مهلت مقرر بوده تا فردا در اختیار کمیته وضعیت قرار می گیرد.
در نهایت باید دید تکلیف این پرونده مهم چه می شود و آیا فیفا رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ایران را درباره رای خلیل زاده قانونی می داند یا خیر؟
انتهای پیام/