خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نیروهای مسلح دشمنان بزدل را از هرگونه خباثتی پشیمان می کنند

مهر | سیاسی | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:25
فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ملت و نیروهای مسلح ایران اقدامات رذیلانه صهیونیزم و ایادی استکبار جهانی را با برخوردی قاطع پاسخ می دهد و دشمنان حقیر را از هرگونه خباثتی پشیمان می کنند.
اسلامي،ايران،ارتش،ملت،دانشمند،حيدري،زميني،مسلح،نيروي،دفاع،ني ...

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش درپی ترور دانشمند شهید محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیامی صادر کرد.
متن پیام امیر حیدری به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»
بار دیگر تروریسم دولتی با ترور بزدلانه فرزندی فرهیخته و دانشمندی متعهد، زبونی و ذلت استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم را در مقابله با ملت مومن، مقاوم و بالنده ایران اسلامی نشان داد.
تاریخ پر است از جنایات سازمان یافته استکبارجهانی، اما هرگز این اقدامات مذبوحانه مانع رشد فزاینده و پرشتاب علمی و هسته ای جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد و این مسیر پر اقتدار هرگز قائم به شخص نبوده و نخواهد بود بلکه شهادت هر کدام از فرزندان نخبه و دانشمند، عزم و اراده‌ای ملت آزاده ایران اسلامی را برای تداوم افتخارآفرینی در میدان‌های علمی چندین برابر خواهد کرد.
یقینا ملت شهیدپرور و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی این اقدامات رذیلانه و جنایتکارانه صهیونیزم و ایادی استکبار جهانی را با برخوردی قاطع و انتقامی سخت پاسخ خواهد داد و دشمنان حقیر و بزدل را از هرگونه خباثتی پشیمان خواهد کرد.
اینجانب به نیابت از تمامی کارکنان خدوم نیروی زمینی ارتش شهادت دانشمند متعهد محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به محضر مقام معظم فرماندهی گل قوا (مدظله العالی)، جامعه علمی، وزارت دفاع و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ کیومرث حیدری