خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نیازمند شجاعت مسئولان در حمایت از نخبگان هستیم

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:14
نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن محکوم کردن ترور دانشمند ایرانی، گفت: حمایت از حرکت علمی کشور نیازمند شجاعت مسئولان در حمایت از نخبگان است.
انتقام،علمي،ترور،دشمن،سخت،حركت،كشور،ماست

ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن محکوم کردن ترور دانشمند ایرانی، گفت: حمایت از حرکت علمی کشور نیازمند شجاعت مسئولان در حمایت از نخبگان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه اقدام متقابل و انتقام سخت حق قانونی ماست، اظهار کرد: دشمن از اینگونه اقدامات اهداف مختلفی دارد که کُند کردن نهضت علمی کشور یکی از آنهاست.
وی با بیان اینکه دشمنان فریبکار ما با گستاخی تمام مقام رسمی ما رو ترور کردند، بعد ما را دعوت به خویشتن داری می‌کنند، تصریح کرد: انتقام و مجازات عاملان این حرکت مذبوحانه مطالبه مردم ماست که البته این انتقام سخت باید راهبردی و استراتژیک باشد.
امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه همه به‌ویژه مسئولان باید بدانند ترس از دشمن زبون تقویت او محسوب می‌شود، مطرح کرد: امروز همه باید با وحدت کلمه این ترور را محکوم کنیم.
شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: در عین توجه به دشمن بیرونی صهیونیست، آمریکا و اذناب آنها باید مسئله نفوذ و جواسیس داخلی را جدی‌تر پیگیری کرد.
وی با بیان اینکه یکی از مظاهر انتقام سخت سرعت بخشیدن به حرکت علمی کشور است، گفت: جوانان غیور این سرزمین نگذارند پرچم علمی برافراشته شده توسط شهدای هسته‌ای و موشکی بر زمین بماند.
انتهای پیام