خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بودجه تکمیل آزاد راه ارومیه – تبریز سال آینده تخصیص می یابد

ایسنا | سیاسی، استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:14
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده بودجه لازم جهت تکمیل پروژه آزاد راه ارومیه – تبریز اختصاص می یابد.
اروميه،تبريز،پروژه،تكميل،مسير،آزاد،ذاكر

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده بودجه لازم جهت تکمیل پروژه آزاد راه ارومیه – تبریز اختصاص می یابد.
حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو باایسنا افزود: با پیگیری ها و قولی که وزیر راه وشهر سازی داده اند در سال ۱۴۰۰ بودجه لازم برای تکمیل پروژه آزاد راه ارومیه – تبریز تخصیص می یابد.
وی با بیان اینکه این پروژه در سال های اخیر از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده است، تصریح کرد: باید موانع تکمیل پروژه ازجمله مشکل مالی و تامین مواد اولیه آن برطرف شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس اسلامی شورای خاطر نشان کرد: بعد از پل شهید کلانتری یک تونلی وجود دارد که تاکید براین است یک باند تونل سریعا به اتمام برسد تا به آزاد راه تبریز وصل شده و ۵ کیلومتری که دور زده می شد و مسیر کشتارگاه تلقی می شد حذف شده و مستقیم به بزرگراه شهید کلانتری سپس به تونل وصل شود.
حجت الاسلام ذاکر درخصوص آخرین وضعیت مسیر ریلی ارومیه به تبریز نیز اظهار کرد: طبق وعده های که در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان انجام شد در ماه های آتی برنامه مطالعاتی مسیر ریلی ارومیه به تبریز شرو ع می شود.
انتهای پیام