خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تردد بین‌شهری برای قزوینی‌ها ممنوع شد

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:14
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از امروز ۹ آذر تردد بین‌شهری برای خودروهای دارای پلاک بومی در استان ازجمله شهر قزوین ممنوع است.
قزوين،استان،تردد،ترافيك،شهر

ایسنا/قزوین سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از امروز ۹ آذر تردد بین‌شهری برای خودروهای دارای پلاک بومی در استان ازجمله شهر قزوین ممنوع است.
شیما زرآبادی پور اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین، از امروز یکشنبه ۹ آذر تردد بین‌شهری برای خودروهای دارای پلاک بومی در استان ازجمله شهر قزوین ممنوع است و این محدودیت‌ها از امروز اعمال می‌شود.
وی افزود: از شهروندان می‌خواهیم از ترددهای غیر ضرور و غیرمجاز خودداری کنند، محدودیت‌های سابق و ثبت تخلف تردد در ساعات ۲۱ تا ۴ صبح با دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک شهر قزوین نیز همچنان به قوت خود باقی است.
بنابر اعلام روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ این مسئول ضمن اشاره به میزان مبتلایان و فوتی‌های کرونا، بر مسئولیت اجتماعی شهروندان برای همکاری در اعمال محدودیت در ترددها تأکید کرد و گفت: امیدواریم با همراهی هم استانی‌ها، بتوان وضعیت شیوع کرونا در استان را بهبود بخشید.
انتهای پیام