خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جاده‌های زنجان لغزنده است

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:14
رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: بارش برف که از شامگاه دیروز (۸ آذرماه) در نقاط مختلف استان زنجان آغاز شده، باعث لغزنده شدن سطح جاده‌ها شده است.
زنجان،استان،لغزنده،بارش

ایسنا/زنجان رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: بارش برف که از شامگاه دیروز (۸ آذرماه) در نقاط مختلف استان زنجان آغاز شده، باعث لغزنده شدن سطح جاده‌ها شده است.
سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با ایسنا، به وضعیت جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و افزود: با توجه به بارش برف، سطح محورهای زنجان به تبریز، زنجان به دندی، زنجان به طارم و زنجان به قزوین خیس و لغزنده است.
وی اظهار کرد: با توجه به بارش برف، سطح جاده‌ها لغزنده و همه مسیرها به‌ویژه گردنه‌ها مه‌آلود بوده و رانندگان حتماً با دقت و حوصله رانندگی کنند.
رئیس پلیس‌راه استان زنجان ادامه داد: با توجه به بارش برف، مه مقطعی در گردنه‌های کوهستانی استان حاکم بوده و این در شرایطی است که گردنه‌ها به شدت لغزنده است.
عظیمی تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی، بارش‌ها تا اواسط هفته در استان تداوم دارد و در این میان رانندگان باید از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
انتهای پیام