خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سازمان صنایع هوایی و استانداری فارس تفاهمنامه امضا کردند

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:14
تفاهمنامه توسعه همکاری‌های فناورانه و صنعتی بین سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و استانداری فارس امضاء و مبادله شد.
فارس،فناورانه،استانداري،هوايي،صنايع،سازمان

ایسنا/فارس تفاهمنامه توسعه همکاری‌های فناورانه و صنعتی بین سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و استانداری فارس امضاء و مبادله شد.
تفاهمنامه همکاری‌های فناورانه و صنعتی با حضور عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس و افشین خواجه‌فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع امضاء و مبادله شد.
به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، این تفاهم نامه پیرو بازدید استاندار فارس و هیئت همراه از شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران به امضای عنایت الله رحیمی و امیر سرتیپ دوم ستاد افشین خواجه فرد رسید.
براساس این تفاهم نامه، طرفین توافق کردند که برای راه اندازی مرکز تعمیرات بالگردی و ساخت قطعات بالگردی در استان فارس، امکانات و توانمندی های خود را به اشتراک بگذارند.
برای دستیابی به این هدف، سازمان صنایع هوایی، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فناورانه و نیروی انسانی مورد نیاز را در اختیار خواهد گذاشت و استانداری فارس نیز درخصوص تخصیص فضای فیزیکی و امکانات سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی مساعدت لازم را انجام خواهد داد.
انتهای پیام