خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توزیع بیش از ۳۰۰ بسته بهداشتی در بین دانش آموزان روستاهای چوار

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:13
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این واحد صنعتی در راستای توجه به مسئولیت های اجتماعی در مراحل متعدد بسته های بهداشتی و معیشتی را بین سالمندان، اقشار نیازمند و هم اکنون دانش آموزان مناطق روستایی توزیع کرده است.
شركت،ايلام،اجتماعي،مسئوليت،گاز،پالايش،روستاهاي،توجه،چوار،اطر ...

ایسنا/ایلام رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این واحد صنعتی در راستای توجه به مسئولیت های اجتماعی در مراحل متعدد بسته های بهداشتی و معیشتی را بین سالمندان، اقشار نیازمند و هم اکنون دانش آموزان مناطق روستایی توزیع کرده است.
«منوچهر کرمیان» با اشاره به اینکه توجه به سلامت جامعه یکی از موارد حائز اهمیت برای این شرکت است، اظهار کرد: شرکت پالایش گاز ایلام در کنار تولید مستمر توجه ویژه ای به ابعاد مختلف مسئولیت های اجتماعی داشته و در این زمینه از ابتدای راه اندازی تاکنون، فعالیت های متعددی در مناطق مختلف استان بخصوص روستاهای اطراف داشته است.
وی تصریح کرد: این شرکت در اقدام اخیر خود همزمان با سایر سازمانها و آحاد مردم در جهت کنترل بیماری کرونا عمل نموده و با همکاری اداره آموزش و پرورش چوار، تعداد ۳۰۰ بسته اقلام بهداشتی متشکل از ماسک و مواد ضد عفونی در بین دانش آموزان روستاهای چوار توزیع کرده است.
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این واحد صنعتی همزمان با انجام ماموریت های سازمانی، تلاش می کند در راستای مسئولیت های اجتماعی به مناطق کمتر توسعه یافته کمک کند و بر این اصل اعتقاد دارد که فعالیت موثر در این حوزه علاوه بر منشاء اثرگذاری مثبت در استان، باعث عمران و آبادی درشهر ایلام و روستاهای اطراف می شود.
وی با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا تاکنون پالایشگاه گاز ایلام چندین بار به روستاهای اطراف ، شهر چوار و دانشگاه علوم پزشکی کمک های قابل توجهی نموده است، اظهار داشت: مسئولیت های اجتماعی می تواند با هدایت کسب و کار به شیوه اخلاقی و مسئولانه در بهره مندی و سود آوری شرکت تاثیر گذار باشد.
وی خاطرنشان کرد: شرکت پالایش گاز ایلام در برنامه های خود تمامی ابعاد مسئولیت های اجتماعی از قبیل زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی را همراه با استمرار تولید مورد توجه قرار داده است.
انتهای پیام