خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۳۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای در مازندران تجهیز شد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:13
ساری- مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از تجهیز ۳۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای برای خدمت رسانی به مردم در طرح زمستانه خبرداد.
محور،احمر،هلال،زمستانه،امدادي،مازندران،استان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی فخاری با اشاره به تجهیز ۳۰ پایگاه امدادی هلال احمر مازندران در طرح زمستانه افزود: جمعیت هلال احمر استان مازندران طبق مأموریت و وظایفی که هر ساله از طریق جمعیت هلال احمر کشور و بویژه سازمان امداد و نجات که متولی خدمات امدادی به حوادث و سوانح جاده‌ای است ابلاغ می‌گردد در محورهای مواصلاتی پر تردد و پرخطر نسبت به تجهیز کامل پایگاه‌های امدادی براساس دستورالعمل‌های طرح زمستانه اقدام می‌نماید.
وی ادامه داد: تجهیز پایگاه‌های مزبور به اقلام زیستی مانند چادر و مواد غذایی و همچنین تخصیص آمبولانس‌های مجهزو خودروهای نجات و عوامل امدادی مجرب از جمله تدابیر اجرایی جمعیت هلال احمر استان در طرح زمستانه است.
فخاری اشرفی تصریح کرد: ما هفت محور مواصلاتی به استان مازندران داریم که پنج محور آن کوهستانی و سه محور بسیار پرتردد و پرخطر است و به همین دلیل در اجرای طرح زمستانه بیشتر به این سه محور توجه ویژه داریم.
مدیر عامل هلال احمر مازندران گفت: محور کندوان، سوادکوه و محور هراز که از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور هستند در حوزه مأموریتی و پوشش امدادی هلال احمر استان مازندران قرار دارند که همه ساله تدابیر ویژه ای برای این محورها در دستور کار قرار می‌دهیم.
وی افزود: محور کیاسر به سمنان و گلوگاه به دامغان و همچنین دو محور اصلی شرقی و غربی ارتباطی به استان‌های گلستان و گیلان نیز از دیگر محورهای تحت پوشش هلال احمر استان است که تدابیر طرح زمستانه درآن اجرا می‌شود.