خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اهوازی‌ها در محکومیت ترور شهید فخری زاده تجمع کردند

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:13
اهواز - جمعی از مردم اهواز شنبه شب در محکومیت شهادت شهید فخری زاده از دانشمندان صنعت دفاعی کشور در حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی تجمع اعتراضی برگزار کردند.
دفاع،فقيه،صهيونيستي،مهر،خبرنگار،انقلاب،گزارش،آبسرد

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در خوزستان در این تجمع ضد صهیونیستی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد در سخنانی گفت: رژیم صهیونیستی تا مدتی پیش شعار نیل تا فرات سر می‌داد، اما دیواری به دور خود کشیده و نمی‌تواند حتی امنیت خود را حفظ کند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فر افزود: از زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد حتی یک وجب به موقعیت جغرافیایی آنها اضافه نشده و بخشی از زمین‌های تصاحب شده را نیز به صاحبان اصلی‌اش بازگردانده اند.
وی تصریح کرد: ملت ایران در هشت سال دوران دفاع مقدس در کنار رهبر خود مقابل دشمن بعث ایستادگی کرد و خم به ابرو نیاورد و پس از آن نیز در کنار ولایت فقیه ایستاده‌اند و از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، تروریست‌ها ظهر جمعه هفتم آذرماه با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.