خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بایدن اعضای جدیدی را به گروه ویژه مقابله با ویروس کرونا افزود

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 09:59
تیم انتقال جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا اعضای جدیدی را به گروه ویژه مقابله با ویروس کرونا اضافه کرد.
كرونا،هيئت،افزايش،بايدن،ويروس،مقابله،آمريكا

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، تیم انتقال جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا دیروز شنبه سه عضو جدید هیئت مشورتی کووید-۱۹ خود را اعلام کرد و با این حساب، تعداد کل آن‌ها را به ۱۶ نفر افزایش داد.
سه عضو هیئت جدید مقابله با ویروس کرونا شامل جین هاپکینز، پرستار برتر، جیل جیم، مدیر اجرایی دپارتمان بهداشت بخش بهداشت ناواهو و دیوید مایکلز، متخصص اپیدمیولوژیک هستند.
بایدن با انتشار بیانیه‌ای گفت: همانطور که کووید-۱۹ در سراسر کشور موج می‌زند، من به تیمی نیاز دارم که به من مشاوره و دیدگاه‌ها و نقطه نظر‌های مختلفی را ارائه دهد.
خانم هاپکینز، دکتر جیم و دکتر مایکلز کار هیئت مدیره مقابله با کرونا را تقویت می‌کنند و به ما اطمینان می‌دهند که برنامه ریزی نابرابر را برطرف خواهند کرد.
تیم انتقال بایدن در حالی هیئت مقابله با شیوع ویروس کرونا را افزایش داده است که موارد ابتلا به کووید-۱۹ در سراسر آمریکا رو به افزایش است.
از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار آمریکایی به این ویروس مبتلا شده اند که شمار مبتلایان روزانه آن به ۱۰۰ هزار مورد در حال افزایش است.
تقریبا ۲۵۶ هزار نفر نیز در آمریکا بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.
انتهای پیام/