خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توافق بارسا با بازیکنانش برای کاهش دستمزدشان

مشرق | ورزشی | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 05:03
باشگاه بارسلونا برسر کاهش دستمزدهای پرداختی با بازیکنانش به توافق رسیده است.
بازيكنانش،فصل،بارسلونا،يورو،دستمزد،باشگاه،كاهش

به گزارش مشرق،‌ باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد با بازیکنانش برسر کاهش دستمزد پرداختی به توافق نهایی رسیده و بر این اساس در سه سال آینده در مجموع از پرداخت 122 میلیون یورو دستمزد به بازیکنانش معاف شده است.
با این حال این باشگاه کاتالونیایی باید در سه سال آینده، در مجموع 50 میلیون یورو در هر فصل به بازیکنانش دستمزد بپردازد.
سازمان لالیگای اسپانیا هفته گذشته در پی تأثیرات اقتصادی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، محدودیت‌های هزینه‌ای را برای باشگاه‌ها در فصل جاری در نظر گرفت که بر این اساس سقف دستمزدهایی که باشگاه بارسلونا به بازیکنانش پرداخت می‌کند از 671 میلیون یورو در فصل گذشته به 382.7 میلیون یورو در فصل جاری کاهش پیدا کرد.
بارسلونا پس از چند مرحله مذاکره با بازیکنان کلیدی خود از جمله لیونل مسی و آنتوان گریزمان و البته رونالد کومان، سرمربی خود در نهایت موفق شد با بازیکنانش برسر کاهش دستمزدها به توافق برسد تا از ضررهای مالی بیشتر در نتیجه شیوع بیماری کووید-19 جلوگیری کند.
بارسلونا که در رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا شروعی قدرتمند داشته، در لالیگای اسپانیا اما وضعیت خوبی ندارد و از هشت بازی اول خود تنها 11 امتیاز کسب کرده و در رده سیزدهم جدول جای دارد.