خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افشای دشمنی مجدد بدخواهان با ترور ناجوانمردانه دکتر فخری زاده

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | جمعه، 07 آذر 1399 - 23:59
معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران طی پیامی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.
علمي،ايران،كشور،شهيد،اسلامي،رئيس،سازمان،براري

براری مطرح کرد:
به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی براری، معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران با صدور پیامی شهادت ناجوانمردانه محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
«ترور ناجوانمردانه رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که از مفاخر علمی و پژوهشی کشور بود، بار دیگر نیات پلید و دشمنی بدخواهان ایران اسلامی را افشا کرد.
دشمنانی که از گام‌های استوار دانشمندان و متخصصان این مرز و بوم در مسیر دستیابی به قله‌های دانش و افتخارآفرینی علمی می‌هراسند و با چنین اقدامات بزدلانه و کوردلانه‌ای سعی دارند سدی باشند در راه پیشرفت، توسعه و اعتلای ایران اسلامی.
بدون شک دانشمندان و جوانان متعهد و متخصص کشور همچون گذشته مسیر پیشرفت و شکوفایی علمی را ادامه خواهند داد و برای کشور افتخارآفرینی خواهند کرد.
شهادت دانشمند سرافراز ایران، شهید محسن فخری زاده را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی و جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند منان برای خانواده و بازماندگان آن شهید بزرگوار صبر و شکیبایی مسألت دارم».
انتهای پیام/