خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین ترور محسن فخریزاده را محکوم کردند

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | جمعه، 07 آذر 1399 - 23:53
جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین جنایت و عملیات ترور دانشمند هسته ای کشورمان را محکوم کردند.
اسلامي،ايران،ترور،فلسطين،رژيم،جمهوري،پيشرفت،الزهار،جنايتكارا ...

ه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الآن، جنبش مقاوم اسلامی فلسطین "حماس" در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران همزمان با تهدیدات مستمر آمریکایی و صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی با هدف محروم کردن امت اسلامی از ابزار‌های پیشرفت و قدرت صورت گرفته است تا این ابزار تنها در انحصار رژیم اشغالگر از طریق باقی نگهداشتن منطقه در گرداب قتل و کشتار و به تبع آن ایجاد آشوب در راستای منافع این رژیم باشد.
این بیانیه می‌افزاید: خالصانه‌ترین تسلیت خود را به مردم مسلمان ایران و رهبران آن ابراز می‌داریم و اطمینان داریم که ایران و امت اسلامی می‌تواند این خسارت را با تلاش و پیشرفت جبران کرده و انحصارگرایی استکبار را در هم شکند.
در همین راستا، محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی حماس نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران به مانند گروه‌های مقاومت در منطقه یک تهدید علیه موجودیت رژیم اشغالگر است؛ ترور محسن فخری‌زاده در چارچوب تلاش‌های آمریکایی-اسرائیلی برای تضعیف ایران صورت گرفته است.
الزهار تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از قدرت‌های اسلامی اصیل که مواضع اصولی خود را تحت فریبکاری و فشار تغییر نمی‌دهند، هراس دارد.
وی گفت: این ترور جنایتکارانه جمهوری اسلامی را تضعیف نخواهد کرد؛ هرچند ترور دانشمندان باید به وضوح و صریحا پاسخ داده شود که البته زمان، مکان و چگونگی این پاسخ را تهران مشخص خواهد کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: تجاوز تروریستی و ترور جنایتکارانه و بزدلانه دانشمند ایرانی که رد پای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در آن به وضوح نمایان است را به شدت محکوم می‌کنیم.
جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: به جمهوری اسلامی ایران تسلیت می گوییم و اطمینان داریم که این کشور به پیشرفت در همه زمینه‌ها ادامه خواهد داد.
انتهای پیام/