خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آیت الله آملی لاریجانی: شهید فخری زاده برای ارتقای توان دفاعی کشور موثر بوده است

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | جمعه، 07 آذر 1399 - 23:41
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهید بزرگوار ما از دانشمندان صنعت دفاعی کشور با سابقه موثر و طولانی در ارتقای توانایی‌های دفاعی کشور بوده و در این راه آثار و خدمات فراوانی از خود برجای گذاشته است.
رئيس،تسليت،پشتيباني،شهادت،مسلح،دفاع،وزارت،فخري

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.
متن کامل این پیام تسلیت به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی ترور مذبوحانه عوامل استکبار جهانی موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.
شهید بزرگوار ما از دانشمندان صنعت دفاعی کشور با سابقه موثر و طولانی در ارتقای توانایی‌های دفاعی کشور بوده و در این راه آثار و خدمات فراوانی از خود برجای گذاشته است.
شهادت این دانشمند گرانقدر را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت شریف ایران، دوستان و همکاران ایشان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.
آملی لاریجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
انتهای پیام/