سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فعالیت حوزه بسیج خواهران ۱۷۰ نجمه خاتون در قالب ۸ گروه جهادی

مهر | استان‌ها | جمعه، 07 آذر 1399 - 23:31
کرج - فرمانده حوزه بسیج خواهران ۱۷۰ نجمه خاتون گفت: این حوزه متشکل از ۸ گروه جهادی فعال محله‌محور و یک گروه جهادی جغرافیا محور تحت عنوان نورالزهراء (س) است.
بسيج،خواهران،حوزه،جهادي،منطقه،بحث،گروه،نجمه،اميرالمؤمنين،خات ...

زهرا گل‌افشانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در تشریح فعالیت گروهای جهادی حوزه بسیج خواهران ۱۷۰ نجمه خاتون ناحیه امیرالمومنین (ع)، اظهار کرد: حوزه بسیج خواهران در حال حاضر متشکل از ۸ گروه جهادی فعال محله‌محور و یک گروه جهادی جغرافیا محور تحت عنوان نورالزهراء (س) است.
وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات گروه‌های جهادی حوزه بسیج خواهران، عنوان کرد: گروه جهادی در قالب پزشکی در بحث سیل و زلزله فعالیت داشتیم و سه باب منزل در سوسنگرد تحویل گرفتیم و با کمک حوزه ۱۶۹ بسیج خواهران این منازل ساخته و تحویل داده شد.
فرمانده حوزه بسیج خواهران ۱۷۰ نجمه خاتون ناحیه امیرالمؤمنین (ع) با اشاره به اینکه در تهران (نوروزآباد احمدآباد مستوفی) منطقه کم برخوردار تحت پوشش قرار دادیم، افزود: همچنین منطقه باغ کُمش پردیس پزشک‌های متخصص در بین افراد کم‌برخورد حضور و ویزیت رایگان انجام شد و کمک‌های مؤمنانه در این منطقه و با توجه به بافت منطقه فعالیت‌های فرهنگی در این منطقه انجام شد.
وی در خصوص راه‌اندازی پدافند زیستی تحت عنوان حضرت فاطمه زهرا (س)، تصریح کرد: از زمان ابلاغ رهبر معظم انقلاب به منظور مقابله با بیماری کرونا وارد عمل شدیم و به لطف خدا این پدافند از ۲۰ اسفند سال گذشته راه‌اندازی کردیم.
گل‌افشانی ادامه داد: در بحث ضدعفونی محله در راستای مهار بیماری کووید _۱۹ چندین مرحله ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد انجام شد و همچنین بسته‌بندی مواد بهداشتی، ژل ضدعفونی‌کننده دست، ماسک، دوخت ماسک و گان انجام و توسط گروه جهادی بسیج خواهران توزیع شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین توزیع مواد غذایی و میوه در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع شد.
فرمانده حوزه بسیج خواهران ۱۷۰ نجمه خاتون ناحیه امیرالمؤمنین (ع)، با اشاره به اینکه حوزه بسیج خواهران در بحث علمی و پژوهشی فعالیت‌های زیادی دارد، گفت: از جمله برگزاری کلاس کنکور برای سال ۱۴۰۰ که هم‌اکنون این کلاس‌ها در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه با برگزاری نمایشگاه متعدد، عرضه مستقیم کالا صورت می‌گیرد، تشریح کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی و سال جهش تولید بانوان در منزل تحت آموزش قرار گرفتند و کارگاه‌هایی نیز دایر شد و هم‌اکنون نفرات برای عرضه مستقیم در نمایشگاه‌ها فعالیت دارند.
گل‌افشانی افزود: همچنین یکسری کارگاه‌های کارآفرینی در منازل سازمانی ارتش با همکاری ارتش و بسیج راه‌اندازی شد و خانم‌ها در این کارگاه‌ها مشغول کار هستند و درآمدزایی برای این افراد ایجاد شد.
وی در پایان متذکر شد: گروهای هنری سرود و تئاتر بسیار فعالی در حوزه بسیج خواهران امیرالمؤمنین (ع) تشکیل دادیم.
همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای بسیجیان حوزه در منازل سازمانی هم‌اکنون برپا است.