خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیام تسلیت رییس شورای شهر تهران در پی ترور شهید فخری زاده

مهر | اجتماعی و حوادث | جمعه، 07 آذر 1399 - 23:25
رییس شورای اسلامی شهر تهران ترور ناجوانمردانه شهید دکتر فخری زاده را تسلیت گفت و این ترور را لکه ننگین دیگری در کارنامه سیاه مدعیان دموکراسی و رژیم صهیونیستی دانست.
شهيد،فخري،اسلامي،ناجوانمردانه،تسليت،ترور،دفاعي،شهادت

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای اسلامی شهر تهران در پیامی ترور ناجوانمردانه شهید دکتر فخری زاده دانشمند هسته‌ای را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
«شهادت هنر مردان خداست
ترور ناجوانمردانه شهید دکتر فخری زاده، اگرچه لکه ننگینی در کارنامه سیاه مدعیان دموکراسی و رژیم صهیونیستی ثبت کرد اما ستاره درخشان و پرافتخار دیگری در آسمان رشادت و شهادت ایران اسلامی را برافروخت.
شهید فخری زاده در طول عمر پربرکت خود توفیق ارائه خدمات فراوانی به صنایع دفاعی ایران را یافت که تربیت شاگردان سخت کوشی که راه او را با تمام توان ادامه دهند، از جمله میراث ماندگار او بشمار می روند.
اینجانب از طرف خود واعضای شورای اسلامی شهر تهران، ضمن عرض تسلیت به رهبرانقلاب، خانواده بزرگ صنایع دفاعی کشور و بازماندگان عزیز این شهید سعید، امیداوارم با بر زمین ریخته شدن خون پاک شهید فخری زاده، ریشه حامیان و مجریان تروریسم دولتی در جهان نابود شود.»