خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جهانیان به زودی شاهد شعله‌های آتش انتقام در حیفا خواهند بود

مهر | دین و اندیشه، استان‌ها | جمعه، 07 آذر 1399 - 23:24
قم- مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه اعلام کردند: حرامیان صهیونیزم بدانند به زودی جهانیان شاهد شعله‌های آتش انتقام در حیفا خواهند بود و اسرائیل در آتش مقاومت محو خواهد شد.
دفاعي،الله،اسلامي،صهيونيزم،فضلاي،فخري،ناجوانمردانه،طلاب،دانش ...

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پی ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده، دانشمند صنایع دفاعی ایران اسلامی پیامی صادر کرد که بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون
ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر در پی از دست دادن مجاهدی از رادمردان و هم سنگران شهید سلیمانی، دانشمند صنایع دفاعی و مغز متفکر فنون نظامی دکتر محسن فخری زاده داغدار و غرق در عزا شد.
شخصیتی که مستقیم توسط موساد و صهیونیزم‌ها بارها و بارها تهدید شده بود، امروز ناجوانمردانه توسط بدطینتان ناپاک به شهادت رسید و به سایر شهیدان هسته‌ای واصل گردید؛ گرچه راه او و یارانش هرگز متوقف نخواهد شد و قطرات خونش هر کدام نهالی در مسیر توسعه دفاعی به ثمر خواهد نشست؛ اما سیه رویان صهیونیزم و استکبار جهانی و مزدوران و جیره خواران آنان قطعاً روی آسایش و آرامش نخواهند دید.
ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر فرمانده کل قوا و رهبر حکیم نظام اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، اطمینان می‌دهیم که نیروهای مقاومت اعم از نظامی و انتظامی و امنیتی پاسخی از جنس پاسخ به عین الاسد به لانه عنکبوتی اسرائیل خواهند داد.
حرامیان صهیونیزم بدانند به زودی جهانیان شاهد شعله‌های آتش انتقام در حیفا خواهند بود و اسرائیل در آتش مقاومت محو خواهد شد.
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم