خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

از توئیت ترامپ می‌توان فهمید که ترور فخری‌زاده اقدامی آمریکایی

ایسنا | سیاسی | جمعه، 07 آذر 1399 - 22:55
شبکه لبنانی المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که ترور دانشمند برجسته ایرانی یک اقدام مشترک آمریکایی -اسرائیلی است.
فخري،ترور،صهيونيستي،محسن،رسانه،شبكه،اعلام،گزارش

شبکه لبنانی المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که ترور دانشمند برجسته ایرانی یک اقدام مشترک آمریکایی -اسرائیلی است.
به گزارش ایسنا، شبکه لبنانی المیادین به نقل از رسانه های صهیونیستی اعلام کرد که برخی طرف ها در سازمان اطلاعات آمریکا می‌گویند که اسرائیل پشت عملیات ترور محسن فخری زاده قرار دارد.
این رسانه ها اعلام کردند که از توئیت دونالد ترامپ می توان فهمید که عملیات ترور فخری زاده یک اقدام مشترک آمریکایی-اسرائیلی است.
رسانه های صهیونیستی گفته اند که برنامه هسته ای ایران بدون فخری زاده نیز به پیشرفت های خود ادامه خواهد داد و هزاران مهندس و کارشناس ایرانی در پروژه هسته ای فعالیت دارند که همگی شاگرد فخری زاده هستند و مسیر پیشرفت آن ها از پیش مشخص شده است.
به گزارش ایسنا، شبکه المیادین پیش از این نیز با اشاره به اظهارات بنیامین نتانیاهو و دیگر مسولان صهیونیستی از احتمال دست داشتن این رژیم در ترور شهید فخری زاده خبر داده بودند.
بر اساس این گزارش، بعد ازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.
در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.
متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام