خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

المجاهدین فلسطین: سیاست ترور مغزها، رویارویی با دشمن صهیونیستی را هرگز متوقف نمی‌کند

فارس | بین‌الملل | جمعه، 07 آذر 1399 - 22:54
جنبش المجاهدین فلسطین تاکید کرد که سیاست ترور مغزها، آزادگان و مبارزان جبهه مقاومت را از رویارویی با دشمن صهیونیستی بازنمی‌دارد.
ترور،جنبش،المجاهدين،خودروي،شهيد،مبارزان

جنبش المجاهدین فلسطین تاکید کرد که سیاست ترور مغزها، آزادگان و مبارزان جبهه مقاومت را از رویارویی با دشمن صهیونیستی بازنمی‌دارد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش المجاهدین فلسطین با صدور بیانیه‌ای در رابطه با ترور شهید محسن فخری‌زاده تاکید کرد که این جنایات، مبارزان را از رویارویی با دشمن اشغالگر بازنمی‌دارد.
به گزارش شبکه المیادین، جنبش المجاهدین فلسطین گفت: «شیوه ترور فخری زاده، انگشت اتهام را به سمت دشمن صهیونیستی نشانه می‌برد.»
در این بیانیه آمده است: «ترور فخری زاده در راستای تصفیه و از بین بردن قدرت انسانی نزد امت است.»
جنبش المجاهدین گفت: «سیاست ترور مغزها و دانشمندان امت، هرگز نمی‌تواند آزادگان و مبارزان را از رویارویی و مقاومت بازدارد.»
این جنبش تاکید کرد: «در مقطع کنونی متحدان مقاومت به همبستگی، اتحاد و انسجام بیشتر نیاز دارند.»
در حادثه تروریستی روز جمعه علیه خودروی حامل محسن فخری‌زاده، دانشمند ایرانی در آبسرد دماوند، ابتدا یکی از تروریست‌ها اقدام به تیراندازی به خودروی شهید فخری‌زاده کرد و چند ثانیه بعد خودروی نیسان حامل مواد منفجره که در نزدیکی خودروی شهید فخری‌زاده (حدود 15 تا 20 متری) شهید بود، منفجر شد.
انتهای پیام/.