خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بدون تردید این دست اقدامات ضد انسانی و کوردلانه محکوم به شکست است

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | جمعه، 07 آذر 1399 - 22:41
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شهادت فخری زاده گفت: بدون تردید این دست اقدامات ضد انسانی و کوردلانه محکوم به شکست است
جهانگيري،ايران،فخري،اسحاق،تسليت،پشتيباني،شهادت،مسلح،دفاع،وزا ...

جهانگیری با تسلیت شهادت فخری زاده:
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، تصریح کرد: بدون تردید این دست اقدامات ضد انسانی و کوردلانه محکوم به شکست است و خللی در عزم جدی ملت بزرگ ایران در دستیابی به پیشرفت و توسعه در حوزه‌های دفاعی که تامین کننده مصالح و امنیت ملی کشورمان است، وارد نمی‌کند و دشمنان این مرز و بوم را بیش از پیش نامیدتر خواهد نمود.
متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت مظلومانه مدیر متعهد و دانشمند جناب آقای دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به دست تروریست‌های جنایتکار و وابسته به رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی را به مقام معظم رهبری، مردم قدرشناس ایران، همکاران ایشان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و بستگان به ویژه خانواده ارجمند این شهید بزرگوار تسلیت میگویم.
بدون تردید این دست اقدامات ضد انسانی و کوردلانه محکوم به شکست است و خللی در عزم جدی ملت بزرگ ایران در دستیابی به پیشرفت و توسعه در حوزه‌های دفاعی که تامین کننده مصالح و امنیت ملی کشورمان است، وارد نمی‌کند و دشمنان این مرز و بوم را بیش از پیش نامیدتر خواهد نمود.
لازم است دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ذی ربط با سرعت و دقت تمام نسبت به شناسایی و برخورد با عوامل این ترور جنایت آمیز اقدام و نتیجه را به اطلاع عموم مردم شریف ایران برسانند.
از خداوند متعال برای آن شهید عزیز حشر با شهدا و اولیاء الهی و علو درجات و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسالت دارم.
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور»
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/