خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تعداد مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲۲۹۱۱ نفر رسید

مهر | استان‌ها | جمعه، 07 آذر 1399 - 15:31
زاهدان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۲۲ هزار و ۹۱۱ نفر افزایش یافت.
كرونا،نفر،زاهدان،بلوچستان،سيستان

سید محمد هاشمی‌شهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا ظهر امروز ۲۲ هزار و۹۱۱ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد فوتی‌ها نیز به ۹۳۲ نفر افزایش یافت.
وی افزود: همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده است، موارد فوق فقط شامل موارد مثبت و تائید شده آزمایشگاهی است و برخی از بیماران که دارای علائم هستند با تشخیص بالینی پزشکان متخصص مورد درمان و مراقبت لازم قرار گرفته‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: هم اینک ۱۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که بیشترین تعداد با ۹۳ نفر مربوط به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.
وی تصریح کرد: مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان اگر به توصیه‌های بهداشتی توجه نکنند و در تجمعات حضور پیدا کنند قطعاً شاهد افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا خواهیم بود.