خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مسئولان در حل معضلات اقتصادی راهکارهای عملیاتی را جدی بگیرند

مهر | استان‌ها | جمعه، 07 آذر 1399 - 15:13
همدان - امام جمعه همدان گفت: مسئولان باید به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد کنترل گرانی‌های بی منطق بیشتر توجه کنند و در حل معضلات اقتصادی راهکارهای عملیاتی را جدی بگیرند.
همدان،جمعه،الله،اقتصادي،زمينه،موثقي،شعباني

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ظهر جمعه در خطبه مکتوب جمعه این هفته همدان گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود به دلیل ضعف انگیزه‌ها و اراده‌ها است و به طور حتم همت و پیگیری می‌تواند بسیاری از گره‌های اقتصادی را باز کند
وی عنوان کرد: مسئولان به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد کنترل گرانی‌های بی منطق بیشتر توجه کنند و در حل معضلات اقتصادی راهکارهای عملیاتی را جدی بگیرند.
امام جمعه همدان به هفته بسیج نیز اشاره کرد و گفت: بسیج یک حرکت اجتماعی قاعده مند، معرفت محور و ولایت مدار است و باید هویت و کارآمدی آن حفظ شود.
آیت الله شعبانی موثقی با یادآوری اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اعلام آمادگی کرده که طرح‌های پیشنهادی در زمینه کووید ۱۹ را بررسی کند، گفت: مرکز تحقیقات گیاهان دارویی نیز به طور اختصاصی آماده همکاری در این زمینه است که این اقدام شایسته می‌تواند زمینه بهره مندی علمی از طب سنتی را فراهم کند.
امام جمعه همدان از مردم به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدر دانی کرد.