خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خداپرست: از دور قبل لیگ روند رو به رشد داشتیم/ نفرزاده: آذرباتری مستحق برد بود

ایسنا | ورزشی | جمعه، 07 آذر 1399 - 14:55
سرمربی تیم ‌والیبال آذرباتری ارومیه شاگردانش را مستحق پیروزی مقابل خاتم دانست که سرمربی اردکانی‌ها نیز این موضوع را تایید کرد.
تيم،بازي،خاتم،سرمربي،ليگ،هفته،اروميه،ست،واليبال،برتر

سرمربی تیم ‌والیبال آذرباتری ارومیه شاگردانش را مستحق پیروزی مقابل خاتم دانست که سرمربی اردکانی‌ها نیز این موضوع را تایید کرد.
به گزارش ایسنا، در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران که امروز (جمعه) ۷ آذر در تهران پیگیری می‌شود، تیم آذرباتری ارومیه موفق شد پس از گذشت ۱۱ هفته سرانجام در هفته دوازدهم نخستین برد خود در لیگ برتر را کسب کند.
تیم دوم ارومیه در بازی امروز ۳ بر یک خاتم اردکان تحت هدایت فرهاد نفرزاده را شکست داد.
ساسان خداپرست سرمربی تیم آذرباتری در این مورد گفت: از هفته نخست لیگ به صورت متمرکز یعنی دور رفت که در تهران بازی کردیم، از بازی با اصفهان به بعد روند رو به رشدی داشتیم.
همانطور که می‌دانید ۸۰ درصد بازیکنان بنده لیگ یکی هستند و بازیکن ۱۶-۱۷ ساله در داخل زمین داریم که باید به آن‌ها فرصت داد.
او ادامه داد: ۲۰ تا ۲۵ درصد بازیکنان تیم ما سابقه بازی در لیگ برتر را دارند که روی هم رفته توانستیم از هفته‌های گذشته روند رو به رشدی را طی کنیم.
خوشبختانه امروز در دفاع روی تور عملکرد بسیار خوبی داشتیم و از ضعف تیم خاتم در این فاکتور استفاده کردیم تا این برد ارزشمند به دست آمد.
سرمربی تیم والیبال آذرباتری تصریح کرد: تیم ما یک مشکلی از هفته‌های قبل دارد که متاسفانه به یکباره ۵ - ۶ پوئن را در ست اول به تیم حریف می‌دهد.
سعی کرده‌ایم این مشکل را برطرف کنیم که تا حدودی هم موفق بوده‌ایم.
او افزود: متاسفانه در ست اول بازی امروز هم این مشکل گریبان تیم ما را گرفت که یک ست را واگذار کردیم ‌وگرنه بازی همان سه بر صفر می‌شد.
در ست‌های بعد حاکم بر بازی بودیم و نتیجه خوبی به دست آمد.
خاتم از نظر نفرات تیم بهتری نسبت به ما است، اما در بازی امروز اشتباهات فردی و تیمی داشتند که ما از آن‌ها استفاده کردیم.
*نفرزاده: در دفاع و حمله ضعیف بودیم
همچنین فرهاد نفرزاده سرمربی خاتم نیز درباره این باخت شاگردانش گفت: از قبل می‌دانستیم که بازی سختی مقابل آذر باتری داریم چون در بازی قبل مقابل هورسان خیلی خوب کار کرده و حتی شانس پیروزی داشتند.
بارها و بارها این موضوع را به بازیکنان خود هشدار دادیم که به نظرم حرف ما را جدی نگرفتند.
او افزود: شرایط بازی امروز به گونه‌ای پیش رفت که تیم آذرباتری از نظر روانی بر تیم ما غلبه کرد و با در دست گرفتن نبض بازی، نتیجه را به سود خود رقم زد که شایسته برد در این دیدار هم بودند.
سرمربی تیم والیبال خاتم در پایان گفت: امروز در حمله و دفاع روی تور شرایط بسیار بدی داشتیم و در مقابل آذرباتری فوق‌العاده کار کرد.
همه این عوامل روی هم رفته باعث شدند تا شاگردان آقای خداپرست با اقتدار بازی را پیروز شوند.
انتهای پیام