خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مسافران گرفتار در محورهای سقز در ۳ مکان اسکان می یابند

مهر | استان‌ها | جمعه، 07 آذر 1399 - 14:06
سقز- معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار سقز گفت: برای خدمت رسانی به مسافران گرفتار در جاده های مواصلاتی سقز ۳ مکان در شهرهای صاحب، ایرانخواه و سقز نظر گرفته شده است.
سقز،محمديان،برف،كولاك،راهداري،محورهاي

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمدیان به خبرنگاران اظهار کرد: بارش برف و کولاک شدید تردد در راه‌های ارتباطی بین شهری سقز را دچار اختلال کرده است لذا انتظار داریم مردم از انجام سفرهای غیر ضروری تا مساعد شدن شرایط جوی خودداری کنند.
وی افزود: بارش برف و کولاک در محورهای اصلی این شهرستان از جمله محورهای سقز - بانه، سقز - بوکان، سقز - مریوان، سقز - دیواندره و سقز - تکاب موجب کندی تردد خودروها شده است.
محمدیان تاکید کرد: تمام امکانات و ماشین‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این مسیرها مستقر شده‌اند و اکیپ‌های برف روبی در هر پنج محور مواصلاتی در حال خدمات رسانی و پاکسازی هستند.
جانشین ستاد مدیریت بحران شهرستان سقز اعلام کرد: برای اسکان اضطراری و احتمالی مسافران در راه مانده در ایرانخواه، صاحب و سقز ۳ مکان اختصاص داده‌ایم.
محمدیان تاکید کرد: ادارات حوزه ستاد بحران از جمله شهرداری، پلیس راه، هلال احمر و راهداری با تمام توان در خدمت مردم هستند و برای رفع این محدودیت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن تلاش می‌کنند.